Een scott scale en een trek Fuel EX. Dat is inderdaad geen 2 fullys.kawa wrote:De 921, is dat dezelfde als de G2 van die link hier iets boven?LuckyIron wrote:
zelf geen problemen met 2 fully's op de 921.
En niet om moeilijk te doen, maar als jij je Oiz bij die fully's rekent.... da's nie echt een fully van frame he.
Ik heb het over compacte frames waar ook nog eens dempers binnenin zitten. En sturen die iets breder zijn die vast komen te zitten op de zadel van de fiets ernaast.
Ik heb de afstanden van de fietsgootjes gemeten, en veel verder staan die niet dan bij m'n vorige Euroway 945 (Euroride nu)
Maakt allemaal niet uit, maar vind het wel straf dat je eerst iedereen ook hoort klagen dat de fietsen zo kort bij elkaar staan en dat er nu ineens geen problemen zijn..
Soit, ik heb er ene voor drie en plaats tegenwoordig fietsen zonder miserie, gevloek en geprul. Het was gewoon een tip naar de TS toe.
Wil je er ene voor twee kopen, gewoon doen.
Maar zoals ik ze er op plaats zie ik niet in waarom een fully of downhill bike zo veel meer plaats zou innemen.
Zoals eerder uitgelegd zet ik ze beide in dezelfde richting, de ene meer naar ovor en de andere naar achteren. Stuur van de ene komt achter het stuur van de andere terecht boven de bovenbuis. Vorken zitten ook parallel achter elkaar elkaar. snelsluiting van het achterste wiel komt iets naar voor en boven de liggende achterbrug.
Mijn geprul?
ik zet er de eerste fiets op, zet die vast.
Ik zet er mijn tweede fiets op, zet die vast.
Ik rij weg. Waar zit u tijdswinst in?
EDIT: ik moest ze niet in tegengestelde richting zetten dan had ik ook vork-tegen-achterbrug. Ik heb in het begin effekes vanalles geprobeerd en zoals ik ze nu plaats zitten ze veilig zonder geprul.
ipv luid te roepen dat een grotere drager nodig is misschien eens proberen? Als ge wilt kan ik u foto's maken en doorzenden. Fietsen zitten overal enkele cm van elkaar.
Waarom ik geen 3-fietsenrek moet hebben?
duurder
groter, lomper en ik moet dat in onze kelder bewaren dus dat is niet zo handig om mee door het huis te lopen
In elk geval wou ik doorgeven dat u info niet klopt en 2 fietsen perfect op een 2-fietsendrager van Thule kunnen. Ik rij daar elk weekend gemiddeld 200km mee en heb dit rek nu 4 maand in gebruik.