Zo 27/11/2011 Enghien :: 16° La Gadouzienne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
delange
Mountainbiker

Zo 27-11-2011 Enghien

Post by delange »

Op de website is de info wat summier
Heeft er iemand meer informatie over deze tour? Hoeveel HM mogen we verwahten?
Bill
Mountainbiker

Edingen

Post by Bill »

Naar het schijnt zo'n 400hm op de 45km.
trashviper
Mountainbiker

Post by trashviper »

Lees gewoon de topic van verleden jaar :
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... e&start=10

Heb hem ook gereden verleden jaar : zeer de moeite waard.
paakes
Mountainbiker

Post by paakes »

De Pandoerkes zullen ook met een kleine delegatie aanwezig zijn op deze toch wel mooie organisatie.
stybi
Mountainbiker

Post by stybi »

inderdaad zal deze pandoer er ook zijn.
vertrek vanuit kester met de fiets,
toerke van 45 doen en dan terug naar ons lokaal in strijland.
wie zich geroepen voelt van ons mag meerijden :-D
wel wa licht voorzien want kzen al om 7U15 de pist in #-o
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Welk parcours moeten we ons hier voorstellen????.
Bos, single-tracks???

De topic van vorig jaar was eerder een flandrienweergave van extreme omstandigheden
wattie
Mountainbiker

Post by wattie »

2008 in de sneeuw, 2009 en 2010 in de ploetermodder en nu eens een droge editie ? Deze tocht is zeker geen frigotocht maar gewoon een leuke Waalse tocht voor de streek (zoals binnenkort Thoricourt, Meslin l'Eveque).

Beetje bos( Bois d'Enghien is leuk maar is natuurlijk geen megagroot bos), beetje singletracks, beetje asfalt en nog wat veldwegen. Dus een beetje van alles. En niet te vergeten de de oude spoorwegbedding? die de vorige jaren volledig onder water stond. Zonder sealskins en waterdichte schoenen niet te doen maar die nu waarschijnlijk droog staat [-o< .

Bevoorrading is in elk geval dik in orde :-D .

Tof tochtje die voor mij niet te ver weg is, maar ik zou er toch geen uur voor met de auto rijden, moesten er andere alternatieven zijn.

Ik ga hem waarschijnlijk wel rijden, liever nog dan Zottegem (waar ik woon) en Herzele.
CBo
Mountainbiker

Post by CBo »

2010 was bij mijn weten geen modder. Wel stevig gefrozen toen. De organisatie doet dat super. De toer zelf is een gewoon gezellig toerke. Niets super bijzonder om naar uit te kijken, maar een jaarlijkse afspraak :)
Hiëronymus
Mountainbiker

Post by Hiëronymus »

wattie wrote:2008 in de sneeuw, 2009 en 2010 in de ploetermodder en nu eens een droge editie ? Deze tocht is zeker geen frigotocht maar gewoon een leuke Waalse tocht voor de streek (zoals binnenkort Thoricourt, Meslin l'Eveque).

Beetje bos( Bois d'Enghien is leuk maar is natuurlijk geen megagroot bos), beetje singletracks, beetje asfalt en nog wat veldwegen. Dus een beetje van alles. En niet te vergeten de de oude spoorwegbedding? die de vorige jaren volledig onder water stond. Zonder sealskins en waterdichte schoenen niet te doen maar die nu waarschijnlijk droog staat [-o< .

Bevoorrading is in elk geval dik in orde :-D .

Tof tochtje die voor mij niet te ver weg is, maar ik zou er toch geen uur voor met de auto rijden, moesten er andere alternatieven zijn.

Ik ga hem waarschijnlijk wel rijden, liever nog dan Zottegem (waar ik woon) en Herzele.
Wattie,

Aangezien er geen alternatieven zijn gaan wij er toch een uur voor met de auto rijden.

Tot dan
pineau
Mountainbiker

Post by pineau »

Ga er toch ook een uurtje voor rijden :bounce:
Mooie streek 8)
Post Reply