Op de website is de info wat summier
Heeft er iemand meer informatie over deze tour? Hoeveel HM mogen we verwahten?
Zo 27/11/2011 Enghien :: 16° La Gadouzienne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- trashviper
- Mountainbiker
Post by trashviper »
Lees gewoon de topic van verleden jaar :
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... e&start=10
Heb hem ook gereden verleden jaar : zeer de moeite waard.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... e&start=10
Heb hem ook gereden verleden jaar : zeer de moeite waard.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Welk parcours moeten we ons hier voorstellen????.
Bos, single-tracks???
De topic van vorig jaar was eerder een flandrienweergave van extreme omstandigheden
Bos, single-tracks???
De topic van vorig jaar was eerder een flandrienweergave van extreme omstandigheden
-
wattie
- Mountainbiker
2008 in de sneeuw, 2009 en 2010 in de ploetermodder en nu eens een droge editie ? Deze tocht is zeker geen frigotocht maar gewoon een leuke Waalse tocht voor de streek (zoals binnenkort Thoricourt, Meslin l'Eveque).
Beetje bos( Bois d'Enghien is leuk maar is natuurlijk geen megagroot bos), beetje singletracks, beetje asfalt en nog wat veldwegen. Dus een beetje van alles. En niet te vergeten de de oude spoorwegbedding? die de vorige jaren volledig onder water stond. Zonder sealskins en waterdichte schoenen niet te doen maar die nu waarschijnlijk droog staat
.
Bevoorrading is in elk geval dik in orde
.
Tof tochtje die voor mij niet te ver weg is, maar ik zou er toch geen uur voor met de auto rijden, moesten er andere alternatieven zijn.
Ik ga hem waarschijnlijk wel rijden, liever nog dan Zottegem (waar ik woon) en Herzele.
Beetje bos( Bois d'Enghien is leuk maar is natuurlijk geen megagroot bos), beetje singletracks, beetje asfalt en nog wat veldwegen. Dus een beetje van alles. En niet te vergeten de de oude spoorwegbedding? die de vorige jaren volledig onder water stond. Zonder sealskins en waterdichte schoenen niet te doen maar die nu waarschijnlijk droog staat
Bevoorrading is in elk geval dik in orde
Tof tochtje die voor mij niet te ver weg is, maar ik zou er toch geen uur voor met de auto rijden, moesten er andere alternatieven zijn.
Ik ga hem waarschijnlijk wel rijden, liever nog dan Zottegem (waar ik woon) en Herzele.
-
Hiëronymus
- Mountainbiker
Post by Hiëronymus »
Wattie,wattie wrote:2008 in de sneeuw, 2009 en 2010 in de ploetermodder en nu eens een droge editie ? Deze tocht is zeker geen frigotocht maar gewoon een leuke Waalse tocht voor de streek (zoals binnenkort Thoricourt, Meslin l'Eveque).
Beetje bos( Bois d'Enghien is leuk maar is natuurlijk geen megagroot bos), beetje singletracks, beetje asfalt en nog wat veldwegen. Dus een beetje van alles. En niet te vergeten de de oude spoorwegbedding? die de vorige jaren volledig onder water stond. Zonder sealskins en waterdichte schoenen niet te doen maar die nu waarschijnlijk droog staat.
Bevoorrading is in elk geval dik in orde.
Aangezien er geen alternatieven zijn gaan wij er toch een uur voor met de auto rijden.
Tot dan