als u start is er eerst veel weg tot aan de eerste strook.
rijden we ook tussen handzame en edewalle.
ik doe de 35 km en hoeveel beraading heb u dan 1of 2keer
is de eerste keer dat ik de boven de 35 km doe.
Za 26/11/2011 Handzame :: 5de Memorial Patrick Debacker
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Voetje,
De start gaat naar de Kronevoordestraat, richting de Staatsbaan, daarna gaan we rechtdoor richting Hooglede - De Geite, maar slaan ietsje over de lichten af, richting het veld in. Op de 35 km zijn er wel degelijk 2 controles.
Graag tot zaterdag, en hopelijk blijven de weergoden verstandig !
Curtis
De start gaat naar de Kronevoordestraat, richting de Staatsbaan, daarna gaan we rechtdoor richting Hooglede - De Geite, maar slaan ietsje over de lichten af, richting het veld in. Op de 35 km zijn er wel degelijk 2 controles.
Graag tot zaterdag, en hopelijk blijven de weergoden verstandig !
Curtis
Curtis, bedankt voor de info, maar ik vrees dat dit me ietsje te ver is. Als ik dan de kleien afstand moet rijden en dan nog terug naar huis, zal ik al snel een km of 70 in de benen hebben. Voor mij is dit iets te veel met de MTB.curtis wrote:Beste Moto 2,
Het dichtste van Zedelgem denk ik, zal de Roeselarebaan-Brugsesteenweg zijn. De baan Brugge-Roeselare aan het rond punt van Gits rechts (richting terug naar Handzame) ofwel ietsje verder aan Debusseré links (opgelet bij de oversteek) richting het gedeelte van Gits. De pijlen zijn geel, met een rode driehoek met een rode K.
Graag tot zaterdag !
Hopelijk volgende jaar wel aanwezig
- vuulle sliekcoureur
- Mountainbiker
Post by vuulle sliekcoureur »
ik ben van hooglede en had graag ingepikt op de grote rit .Waar is dat mogelijk ? Alvast tot zaterdag
- Single Tracker
- Mountainbiker
Post by Single Tracker »
Aanwezig voor de 55 km, samen met enkele plaatselijke pseudo-vedetten en de beruchte Beer Van Lichtervelde! 
Vuulle sliekcoureur
Eerst even meegeven, ik ben ook van Hooglede, en...een originelere naam kon ik niet bedenken (vuull sliekcoureur). Waar kan je inpikken, hangt er een beetje van af van welke kant van Hooglede je komt. Ik zou zeggen de Akkerstraat aan de ene kant, ofwel de Lepelstraat ofwel aan 't Land Van Belofte. Keuze genoeg, de pijlen zijn geel met een rode bovenkant en een rode K erop.
graag tot zaterdag !
Curtis
Eerst even meegeven, ik ben ook van Hooglede, en...een originelere naam kon ik niet bedenken (vuull sliekcoureur). Waar kan je inpikken, hangt er een beetje van af van welke kant van Hooglede je komt. Ik zou zeggen de Akkerstraat aan de ene kant, ofwel de Lepelstraat ofwel aan 't Land Van Belofte. Keuze genoeg, de pijlen zijn geel met een rode bovenkant en een rode K erop.
graag tot zaterdag !
Curtis