Leuke 48km gereden ,nekeer int los zand gelegen door de voet niet uit pedaal maar nog nooit zo snel weer op de mtb mits ik een snel treintje aant volgen was
Was frisjes om te starten maar 1ste bos was ik al opgewarmd
Lang geleden dat ik nog eens zo goede benen had dus was ik zeer blij met het tempo
Tot volgend jaar
Zo 20/11/2011 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- diamond1982
- Mountainbiker
Post by diamond1982 »
Schitterend parcours, vrij snel, goede bevoorrading op ideale afstand, doch een beetje teveel volk. T was idd een beetje friskes om te starten. Ook spijtig dat een groot gedeelte van de tocht zich meer in de omgeving van Woensdrecht bevond waar ik met de toertocht van vorige week in Ossendrecht al geweest was.
-
bshmstrslv
- Mountainbiker
Post by bshmstrslv »
Heeft iemand de gpx track? Was gisteren te ziek maar woon in streek en wil tocht eens binnenkort rijden.
- Boduognat
- Mountainbiker
Ik ben nochthans ergens een bordje tegengekomen met GPS met een rode streep erdoor.SD2E wrote:Heb toch nergens bordjes gezien met prive eigendom, zaten er in?Kurtje73 wrote:Organisatie heeft erop gehamerd dat elke GPS rijder na de TT de toelatingen op privé domein voor volgend jaar in het gedrang brengt.
Gelieve deze vraag te respecteren in ons aller belang.
BTW deze toer heeft al van zijn charme verloren omdat één van de vorige jaren gps-rijders eigenaars van een privéstukje tegen zich in het harnas gejaagd hebben ; waardoor dat stuk nu niet meer toegankelijk is.
Op een bepaald moment stond er wel degelijk een verbodsbord voor de GPS: privegebied.
Ondanks een langer stuk op de weg in het begin, vond ik het een heel mooie tocht. Als je de streek heel goed kent, dan weet je dat er links of rechts nog kleine verbeteringen mogelijk zijn, maar dat zijn slechts kleinigheden.
Ik ben een trage fietser, en daarom vertrek ik ook altijd laat, om zo weinig mogelijk hinder te hebben of te veroorzaken.
Ik heb de laatste tijd veelvuldig moeten vaststellen, dat als je laat aan de bevoorrading komt, meestal bijna alles op is. Dit was gisteren niet het geval; een pluim voor de organisatie. Tenslotte hebben ook wij 3,5 EUR betaald. Diegenen die dit teveel vinden, hadden maar in Halsteren moeten gaan rijden, daar was 't 4 EUR. Ik heb dit jaar overal 3,5 EUR moeten betalen, behalve als het een tocht van de VWB is. Dan krijg ik 1 EUR korting omdat ik lid ben.
Ondanks een langer stuk op de weg in het begin, vond ik het een heel mooie tocht. Als je de streek heel goed kent, dan weet je dat er links of rechts nog kleine verbeteringen mogelijk zijn, maar dat zijn slechts kleinigheden.
Ik ben een trage fietser, en daarom vertrek ik ook altijd laat, om zo weinig mogelijk hinder te hebben of te veroorzaken.
Ik heb de laatste tijd veelvuldig moeten vaststellen, dat als je laat aan de bevoorrading komt, meestal bijna alles op is. Dit was gisteren niet het geval; een pluim voor de organisatie. Tenslotte hebben ook wij 3,5 EUR betaald. Diegenen die dit teveel vinden, hadden maar in Halsteren moeten gaan rijden, daar was 't 4 EUR. Ik heb dit jaar overal 3,5 EUR moeten betalen, behalve als het een tocht van de VWB is. Dan krijg ik 1 EUR korting omdat ik lid ben.
ik stond om 8 klaar om te vertrekken
was toch maar fris aan de vis
zeer mooie tocht! was volgens mij maar klein stukje prive gebied bij, stuk aan de andere kant van de grote baan is ni prive volgens mij. daar zaten ook heel veel mooie stukken in!
zeer goede bevoorading en goede organisatie!
waar komen de foto ergens? op de site zelf?
was toch maar fris aan de vis
zeer mooie tocht! was volgens mij maar klein stukje prive gebied bij, stuk aan de andere kant van de grote baan is ni prive volgens mij. daar zaten ook heel veel mooie stukken in!
zeer goede bevoorading en goede organisatie!
waar komen de foto ergens? op de site zelf?