Za 26/11/2011 Handzame :: 5de Memorial Patrick Debacker

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
curtis
Mountainbiker

Za 26 november 2011 Handzame 5de Memorial Patrick Debacker

Post by curtis »

Best MTB-er.

Nog geen vaste plannen voor zaterdag 26 november 2011 ? Een gouden tip : de 5de Memorial Patrick Debacker-mountainbikerit. U heeft de keuze tussen 25, 35, 45 en 55 km, over een licht heuvelachtig parcours. Inschrijvingen van 8u00 tot 14u00 (tot 12u00 voor de 55 km), wij zorgen voor goede bevoorradingen (1 voor de 25 km, 2 voor de andere afstanden), douches voor mens en MTB, GPS-bestand van de 55 km op aanvraag en een belegde boterham bij aankomst.
Vorig weekend hebben we nog met een 5-tal mensen het parcours verkend, en naar ons bescheiden oordeel is dit toch wel een mooie rit. Er zijn enkele aanpassingen ten goede gebeurd, maar we blijven hoofdzakelijk in de streek van Handzame, Staden, Hooglede, Gits en Kortemark.

We hopen u allen te mogen verwelkomen ![/code]
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Zitten de kleiputten erin?

Kunnen we nog wat meer info krijgen over het parcours?
Bedankt op voorhand!
Bart
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

Waar kan ik het dichtst bij Zedelgem inpikken?
Ik zit namelijk zonder voertuig en zou toch graag rijden?
stijndt
Mountainbiker

Post by stijndt »

is er iets geweten over eventuele hoogtemeters in deze streek? :bounce:
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

in handzame is het allemaal vlak.
denk dat het juist en beetje heuvelachtig ga zijn tussen hoogelede en gits.
ik heb in handzame nog nooit niet mee gereden.
curtis
Mountainbiker

Post by curtis »

Beste BLOMSKY,

De kleiputten zitten er niet in. Het parcours loopt over grondgebied Handzame, Staden, Kortemark, Hooglede, Gits, Kortemark-Elle en alzo terug naar Handzame.

Graag tot zaterdag !

Dirck
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

kan dat zijn dat de pijltjes al hangen in handzamze.
hoeveel km komt de bevoorrading voor de kleine afstand.
zitten er in de kleine tour en ticknieke strook in of niet.

ik zou nog zeggen onze moutenbike tocht in zarren is op 11 december
allen die kan komen zeker afkomen
nu mag het zeker niet missen.
curtis
Mountainbiker

Post by curtis »

Beste Moto 2,

Het dichtste van Zedelgem denk ik, zal de Roeselarebaan-Brugsesteenweg zijn. De baan Brugge-Roeselare aan het rond punt van Gits rechts (richting terug naar Handzame) ofwel ietsje verder aan Debusseré links (opgelet bij de oversteek) richting het gedeelte van Gits. De pijlen zijn geel, met een rode driehoek met een rode K.

Graag tot zaterdag !
curtis
Mountainbiker

Post by curtis »

Beste Voetje,

Goe gezien, de pijlen zijn inderdaad praktisch al volledig geplaatst (met dank aan Wilfried en kleinzoon ! =D> ), alleen nog enkele borden voor controles en dergelijke. De controle op de kleine toer is ergens in de helft, in de streek van de Geite, oftwel Sint-Jozef Hooglede. Een echt technische strook zit er niet in, maar van het platte in de streek van Handzame zou je nog verrast kunnen staan. Er zitten enkele pittige hellingen in, lange rechte stroken. Het meest technische zit in de grotere toer, er zijn twee controles de 35, 45 en 55, en eigenlijk kan je perfekt tijdens de rit kiezen, welke van de drie afstanden je zal doen.

Graag tot zaterdag !

Dirck
curtis
Mountainbiker

Post by curtis »

Beste,

Wat de hoogtemeters betreft, ondertussen heb ik een pdf en jpg-file ontvangen grafisch een overzicht (met dank aan Patrick ! =D> ), maar deze kan ik hier niet bijvoegen, maar dit is 275 meter voor de grootste rit.

Dirck
Post Reply