Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rit
Vond het hier ook een leuke rit en volledig in orde qua organisatie, der werd echter een serieuze demper op de pret gezet door diefstal van mijne polar fietscomputer aan de eerste bevoorrading.
De eerste keer in 6 jaar dat ik hem vergeet af te nemen en ik heb al direct prijs, het feit dat ik hem vergeten meenemen ben kan ik eigenlijk alleen maar kwaad op mezelf zijn maar is het nu echt zo moeilijk om van iemand anders zijn materiaal af te blijven.
De eerste keer in 6 jaar dat ik hem vergeet af te nemen en ik heb al direct prijs, het feit dat ik hem vergeten meenemen ben kan ik eigenlijk alleen maar kwaad op mezelf zijn maar is het nu echt zo moeilijk om van iemand anders zijn materiaal af te blijven.
http://connect.garmin.com/activities?cid=940555ksa wrote:Is er iemand die de 40 of 50km route op gps heeft?
Mooie tocht. Echt niks op aan te merken. Pijlen dik in orde, voldoende bij de bevoorradingen en 't parcours was goed. De singletracks net voor en net na de tweede stop waren echt mooi!
Zag nog een fotograaf bij de start en tijdens de stop. Iemand een idee waar die foto's komen?
-
RotstraatBiker
- Mountainbiker
Post by RotstraatBiker »
Dat was een fotograaf van Unizo Cycling Team die foto's van zijn eigen ploeg heeft genomen en ook van heel wat andere deelnemers op single tracks en bij start/aankomst.nielsdw wrote:http://connect.garmin.com/activities?cid=940555ksa wrote:Is er iemand die de 40 of 50km route op gps heeft?
Mooie tocht. Echt niks op aan te merken. Pijlen dik in orde, voldoende bij de bevoorradingen en 't parcours was goed. De singletracks net voor en net na de tweede stop waren echt mooi!
Zag nog een fotograaf bij de start en tijdens de stop. Iemand een idee waar die foto's komen?
Hij ging zijn URL asap doorsturen, de huidige fotogalerij op hun site is al vrij gedateerd... Via google kan ik niet meteen iets vinden.
Hebben net korte evaluatie gehad en ondanks de vele positieve evaluaties hebben we toch een aantal werkpunten voor volgend jaar:
meer douches,
verplaatsen van afspuitstand zodat niet iedereen door het afvoerwater (en vuil) terug naar zijn wagen moet,
bewaakte fietsenstalling
en nog meer drank bestellen voor den apres, want nogmaals onze excuses voor de mensen die later arriveerden en we op dat moment zonder leffe, kriek, kossaat ea zaten. Dat zal zeker niet meer voorvallen !
Denk dat iedereen zich hier wel kan in vinden, en we blijven uiteraard streven naar de beste service en een zo perfect mogelijke organisatie !
-
RotstraatBiker
- Mountainbiker
Re: rit
Post by RotstraatBiker »
Alvast onze excuses als organisator, ook al heb je daar uiteraard weinig aan.w84me wrote:Vond het hier ook een leuke rit en volledig in orde qua organisatie, der werd echter een serieuze demper op de pret gezet door diefstal van mijne polar fietscomputer aan de eerste bevoorrading.
Het is jammer dit te moeten horen, maar ik vrees dat er weinig aan te doen is ?
In elk geval gaan we volgend jaar zoals in vorig bericht vermeld wel al een bewaakte fietsenstalling voorzien aan vertrek en aankomst. Maar vrees dat dit organisatorisch en praktisch bij bevoorradingen vrij onmogelijk is.
1e bevoorrading is natuurlijk binnen in een kantine en voor zij die er op uitzijn, blijkbaar de ideale gelegenheid om aan andermans spullen te zitten
@Rotstraatbiker
Mijn opmerking is zeker niet naar de organisatie toe gericht hoor, zoals ik al zei ligt de fout wel bij mij (ik had er maar moeten afnemen) Het was eigenlijk een beetje frustratie dat er sommige mensen moeilijk van andermans spullen kunnen blijven.
Nogmaals, geen enkel verwijt naar de organisatie toe en ik ben volgend jaar zeker weer van de partij
Mijn opmerking is zeker niet naar de organisatie toe gericht hoor, zoals ik al zei ligt de fout wel bij mij (ik had er maar moeten afnemen) Het was eigenlijk een beetje frustratie dat er sommige mensen moeilijk van andermans spullen kunnen blijven.
Nogmaals, geen enkel verwijt naar de organisatie toe en ik ben volgend jaar zeker weer van de partij
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
50km tocht: http://connect.garmin.com/activity/130152099ksa wrote: Is er iemand die de 40 of 50km route op gps heeft?
-
RotstraatBiker
- Mountainbiker
Post by RotstraatBiker »
Dat stukje is geen echt prive terrein. Eigendom van de NMBS.ksa wrote:is dat bos in dendermonde, achter garage van den abbele of asadventure privé domein?
ik zou den toer nog eens als training willen rijden, nu zullen de singletracks nog te herkennen zijn.
Prive terrein is voor vlassenbroek, beneden aan de dijk en zo door de wei richting straat Vlassenbroek dorp - N17. Maar daar mag je ook door, geen probleem, is eigendom van een lid van ons.
Bosje achter de sporthal van Sint Gillis Dendermonde is ook prive terrein, maar denk dat eigenaar ook niet echt bezwaar heeft aangezien dit eigenlijk motocross terrein is en steeds toegankelijk voor crosstrainingen.