Zo 20/11/2011 Rotselaar :: Mtb Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Zalig tochtje, lekker fris weer, alles goed bereidbaar.
Dikke proficiat aan de organisatie.
Enig klein (maar dan ook zeer klein) minpuntje : aan de plaats waar de kruising was (vlak voor de brug over de E314) was het voor mij (kan dus aan mij liggen) niet duidelijk dat ik rechtdoor moest. Daardoor toch hard getwijfeld (ondanks goede raadgevingen seingever). Misschien volgend jaar daar bord plaatsen met "RECHTDOOR".
Voor de rest echt alles pikkobello in orde.
KrrR,
manontheside
Mountainbiker

Post by manontheside »

Koud was het zeker... Ik heb het nog de hele dag gevoeld. Te licht gekleed #-o
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

=D> Mooi parkoers, goede afpijling, duidelijke inschrijving (ging verbazend vlot) ... en geen water nodig gehad :lol:
nico_bmw
Mountainbiker

Post by nico_bmw »

mooie tocht en goede organisatie...
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Ook de Pellenbikers hebben ervan genoten. =D>
De eerste 5 km beetje veel verhard, maar vanaf dan één en al genieten.

Aan de laatste splitsing tussen 28 en 45 km vond ik dat er nog een extra pijltje mocht hangen. (was in een afdaling en moesten scherp naar rechts afdraaien). Binnen de 10 meter zou je dan een nieuwe pijl moeten tegengekomen ter bevestiging dat je op de goeie weg zit. En die heb ik gemist :cry:

Voor de rest dikke proficiat aan de organisatie met meer dan 2000 tevreden deelnemers. =D> =D> =D>
Stefvh
Mountainbiker

Post by Stefvh »

Bedankt aan de organisatie om deze toer te organiseren ... men moet het toch maar altijd doen he ;o))

mvg

Stef
godenkleinpierke
Mountainbiker

Post by godenkleinpierke »

Goed georganiseerde tocht!!! Had de bevoorrading liever net na die 2 klimmen gezien, maar da's uiteindelijk maar een bijzaak.

Gelukkig dat er bijna overal meerdere sporen waren om te rijden zodat het inhalen van tragere rijders meestal zeer vlot verliep (sorry aan de dame wiens weg ik in een bocht heb afgesneden :oops: )
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Leuk tourtje, vlotte organisatie, zeker met zoveel volk. Sommige klimmetjes / afdalingen zijn wel niet voorzien op zoveel volk :drunk:

Goed om te horen dat de organisatie het parcours zal herzien tegen volgend jaar - als je hier vaak komt biken, stond je voor geen enkele verrassing. Dus volgend jaar zeker terug om de nieuwigheden te ontdekken...

Oh ja - de klein mannen waren content met hun bus drink yoghurt!
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Ik heb de 45km vandaag gereden omdat ik op 20/11 ziek was.

Het parcour lag er sereius vettig bij, net overal bovengeraakt, dank zij de Noby Nic 2.4 banden.

Ik ken de streek vrij goed en ik vind persoonlijk dat er een sterk parcour voorgeschoteld werd.
Post Reply