Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gisteren zeer leuke tocht bij de vrienden van de Scheldetrappers. Opnieuw enkele nieuwe offroad stukjes in de rit waaronder een pittige strook op een binnendijk in Grembergen :lol: Best zwaar hé Koen 8)

Thanks aan Erwin voor het ontbijt =D>

Volgende week zal't voor mij zaterdag een ritje worden. Zondag moet ik naar een Brunch #-o
krico
Mountainbiker

Post by krico »

idd was gistrn ook in baasrode en idd da was daar een pittig stukje en kwam geen eind aan precies als je eraan bezig waart he

goede organisatie weer goede bepijling en ga zo maar door
blade
Mountainbiker

Post by blade »

voila ze, ik ben vandaag eens 12km gaan wandelen ze, met de hond :-D en hij ligt al goed af ze, das ook ne keer goe ze voor de benen he :lol: op 2uur waren we binnen ze :wink:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

flaming_jakke wrote:Gisteren zeer leuke tocht bij de vrienden van de Scheldetrappers. Opnieuw enkele nieuwe offroad stukjes in de rit waaronder een pittige strook op een binnendijk in Grembergen :lol: Best zwaar hé Koen 8)

Thanks aan Erwin voor het ontbijt =D>

Volgende week zal't voor mij zaterdag een ritje worden. Zondag moet ik naar een Brunch #-o
dat is jammer, ik moet zaterdag naar een verjaardagsfeestje. Bij mij staat er zondag een ritje gepland; Waarschijnlijk zal het haasdonk worden. Altijd leuk om eens door de bossen te crossen. Als er te veel geregend heeft, kan ik nog uitwijken naar de antwerpse zandgronden.

Vandaag goed geamuseerd in de panne. Voor een keer stonden we niet te verkleumen in de startbox, maar konden we genieten van een aangenaam zonnetje. De warmte deed ons goed, want we gingen er vandoor als een raket. met hoge snelheid rijden in peloton is echter niet zonder gevaar: enkele malen getuige geweest van zware valpartijen. De organisatie gebruikt nogal ongelukkig betonijzers met schriklint aan om het parcours af te bakenen. Geen goed idee.
Ik ontwijk de gevallenen en glijd mee met een snelle groep. Aan het keerpunt in frankrijk had ik Kristof bijgebeend. Duidelijk te snel van start gegaan en dat heb ik me de laatste ronde beklaagd...
De tweede ronde heb ik wat gas terug genomen, maar het kwaad was geschied... de derde ronde ging het lampeke onherroepelijk uit en ik ben met een slakkengangetje binnengekomen.
Aan de finish Kristof terug gezien. Hij was blijkbaar aan het eerste keerpunt aangereden waardoor zijn derailleur afbrak. Wat een zonde!

Dat vraagt om een herkansing, hé kristof.
:bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

=D> Beestig !

Volgend weekend ga ik zaterdag de kans grijpen om eens een verdere verplaatsing te doen. Ik hoop in Maasmechelen te starten en eindelijk eens kennis te maken met een terril 8)

Iedereen welkom om mee te gaan natuurlijk :-D
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

flaming_jakke wrote:=D> Beestig !

Volgend weekend ga ik zaterdag de kans grijpen om eens een verdere verplaatsing te doen. Ik hoop in Maasmechelen te starten en eindelijk eens kennis te maken met een terril 8)

Perfect, ik ga mee naar Maasmechelen :drunk:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

pfff ik heb weer sluiting :cry: maar el stevo, mijn planning stond ook op haasdonk :wink: voor zondag, dus [-o< stijn en jij,
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Kristof Huyck wrote:

Perfect, ik ga mee naar Maasmechelen :drunk:
Verdorie, daar had ik ook willen bijzijn
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Zaterdag maasmechelen lukt mij niet :cry:
en zondag zal het een toerke op de baan worden.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

el stevo wrote: Verdorie, daar had ik ook willen bijzijn
Ik dacht het wel, we hebben het nog over mijnterrils gehad :-) Jammer dat het deze keer niet lukt, maar er zullen wel nog kansen komen he :wink:

Het is trouwens te hopen dat we wel degelijk over de terrils mogen rijden, want bij slecht weer nemen ze die eruit #-o
Post Reply