Zo 20/11/2011 Ieper :: 15de Winterveldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
100 km van Ieper
- Mountainbiker
Post by 100 km van Ieper »
Als de totale stijging op mijn Garmin de hoogtemeters zijn, klopt het.
We zitten echt constant op en neer zonder echt in Heuvelland te rijden.
Wijtschate, Wulvergem, Hollebeke en Zillebeke zijn nu ook niet echt vlak als je de streek een beetje kent.
Ik kijk nooit echt naar de hoogtemeters en dit was het enige die er volgens mij de lijkt.
We zitten echt constant op en neer zonder echt in Heuvelland te rijden.
Wijtschate, Wulvergem, Hollebeke en Zillebeke zijn nu ook niet echt vlak als je de streek een beetje kent.
Ik kijk nooit echt naar de hoogtemeters en dit was het enige die er volgens mij de lijkt.
- sticheltje
- Mountainbiker
Post by sticheltje »
zal er ook zijn morgen, ik ging normaal naar Torhout maar heb al teveel in die streek gereden. wil eens iets anders en iets meer heuvelachtig. tot morgen 
Normaal gingen we op ons eentje richting walen trekken, maar een berichtje gisteren avond om deze mee te rijden met een groepje veranderde de planning grondig! Ook de mist van deze morgen speelde in het voordeel van deze en om ervoor te kiezen geen uurtje in de wagen te zitten...
Afspraak 8u, 10tal bikers op de afspraak en gezamelijk gestart om na de splitsing met zijn 3 voor de grote te gaan.
Geen seconde spijt gehad van mijn beslissing om hier te rijden, ondergrond... tja... we moeten der met volle teugen van genieten he zolang het blijft duren! Hoogtemeters waren zalig geniepig aanwezig, technische stukjes, het mistvocht veranderde bepaalde afdalende boerenslagen in zeer technische hoogstandjes... Bevoorrading top! Apres top!
Volgens mij was ik er vorig jaar ook bij en redelijk zeker volgend jaar terug!
Prachtig wat jullie ineen gebokst hebben en doe vooral zo verder!
Afspraak 8u, 10tal bikers op de afspraak en gezamelijk gestart om na de splitsing met zijn 3 voor de grote te gaan.
Geen seconde spijt gehad van mijn beslissing om hier te rijden, ondergrond... tja... we moeten der met volle teugen van genieten he zolang het blijft duren! Hoogtemeters waren zalig geniepig aanwezig, technische stukjes, het mistvocht veranderde bepaalde afdalende boerenslagen in zeer technische hoogstandjes... Bevoorrading top! Apres top!
Volgens mij was ik er vorig jaar ook bij en redelijk zeker volgend jaar terug!
Prachtig wat jullie ineen gebokst hebben en doe vooral zo verder!
-
100 km van Ieper
- Mountainbiker
Post by 100 km van Ieper »
681 deelnemers die aan de reacties te horen en te zien zeer tevreden waren.
Ondanks een extra controle deze morgen in het park van Ploegsteert waren er op een zeer strategische hoek alle pijlen verdwenen (3 stuks).
De zon en de snelheid hebben hier en daar ervoor gezorgd dat het oppassen was om de massaal aanwezig pijltjes niet te missen.
Wij zijn over het algemeen gezien zeer tevreden, vooral met de opvallende talrijke opkomst van de jeugd en dit op alle afstanden en de goeie reacties.
De tevreden parcoursbouwers ; Luc en Dirk "Woeslie"
Ondanks een extra controle deze morgen in het park van Ploegsteert waren er op een zeer strategische hoek alle pijlen verdwenen (3 stuks).
De zon en de snelheid hebben hier en daar ervoor gezorgd dat het oppassen was om de massaal aanwezig pijltjes niet te missen.
Wij zijn over het algemeen gezien zeer tevreden, vooral met de opvallende talrijke opkomst van de jeugd en dit op alle afstanden en de goeie reacties.
De tevreden parcoursbouwers ; Luc en Dirk "Woeslie"
Deze morgen in Ieper gestart. 57,68 km op de teller, Avg 20,5 km, 333 Hm.
Iets minder dan hier op forum stond. Mooie tocht, gestart in de mist en aangekomen onder een stralende hemel. Parcour oke, bevoorradingen oke, inschrijvingen oke, après oke, enkel de afspuitstand eerder zwak. Te weinig druk.
Ook 2 maal misreden maar daar kunnen de organisatoren weinig aan doen.
Getwijfeld tussen Torhout en Ieper. Blij hier geweest te zijn.
Dank aan de organisatie.
Iets minder dan hier op forum stond. Mooie tocht, gestart in de mist en aangekomen onder een stralende hemel. Parcour oke, bevoorradingen oke, inschrijvingen oke, après oke, enkel de afspuitstand eerder zwak. Te weinig druk.
Ook 2 maal misreden maar daar kunnen de organisatoren weinig aan doen.
Getwijfeld tussen Torhout en Ieper. Blij hier geweest te zijn.
Dank aan de organisatie.
- sticheltje
- Mountainbiker
Post by sticheltje »
prachtige rit gereden vandaag, proficiat aan de organisatie. wel jammer van die 2 plaatsen waar de pijltjes weg waren, een flauwe plezante denk ik. had zo bijna 60 km aan 21,2 gem. was echt tof. 
Deze morgen de mist getrotseerd en van thuis uit vertrokken naar Ieper.Al bij al een mooie tocht en blij dat we eens een andere richting uitgereden hebben.Het onverharde begint al wat lastiger te worden wat toch al leuker is.De bepijling was nog niet weg van mij maar wel misreden in Wijtschate volgens mij.Met een 70km op de teller en een avs van 23.5 ben ik toch tevreden en de beentjes waren moe en dat is het bijzonderste.Tot volgend jaar.
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
ook van thuis uit vertrokken deze morgen. Toch redelijk fris in diene mist.
Maar vond het een heel aangenaam ritje! Zalig om ne keer den hele rit op de groten plateau te kunnen rijden. Telkens weer diene Roden, Zwarten en den Kemmel: ne mens komt dat ook moe... Blij ne keer iets anders te krijgen in de streek.
Trouwens, een toertocht die de Basse-ville(wulvergem) in zijn parcours steekt, kan bij deze jongen, niet meer stuk
(waar helaas de sportman in mij, het verloren heeft van de gastronoom)
Iets langer onderweg geweest dus, dan voorzien. Maar heel fijne voormiddag gehad
thnx
Maar vond het een heel aangenaam ritje! Zalig om ne keer den hele rit op de groten plateau te kunnen rijden. Telkens weer diene Roden, Zwarten en den Kemmel: ne mens komt dat ook moe... Blij ne keer iets anders te krijgen in de streek.
Trouwens, een toertocht die de Basse-ville(wulvergem) in zijn parcours steekt, kan bij deze jongen, niet meer stuk
Iets langer onderweg geweest dus, dan voorzien. Maar heel fijne voormiddag gehad
thnx