[b]Lotto Panne Beach Endurance - 20/11/2011[/b]
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Foxy
- Mountainbiker
Ik vond het een zeer aangename wedstrijd. Leuk weertje en vooral redelijk goeie benen voor dergelijke afstand die ik niet gewoon ben in wedstrijd te rijden.
Over die linten zal veronderstel ik nog wel een woordje vallen... Dat was idd een vreemd idee van de organisatie en droeg ook niet echt bij tot de wedstrijd mijns inziens.
Over die linten zal veronderstel ik nog wel een woordje vallen... Dat was idd een vreemd idee van de organisatie en droeg ook niet echt bij tot de wedstrijd mijns inziens.
Het waren zalige omstandigheden om in te rijden. Dit jaar geen kou aan de start. Dat is waarschijnlijk de reden waardoor ik 'een beetje' te hard ben gestart en ik heb dit gevoeld de laatste halve ronde... jammer, hierdoor veel tijd verloren. Man, wat heb ik enkele lelijke valpartijen gezien door die betonijzers.
ps. Heb na de finish een bril gevonden aan de stand net voor de afspuitstand. Mocht iemand een bril missen, mag die me steeds pb'en
ps. Heb na de finish een bril gevonden aan de stand net voor de afspuitstand. Mocht iemand een bril missen, mag die me steeds pb'en
-
pompierke 349
- Mountainbiker
-
pompierke 349
- Mountainbiker
- pearl jam
- Mountainbiker
Als ik het goed voor heb staan die betonijzers er al enkele jaren in De Panne. Er zijn er inderdaad een massa hard tegen geknald. Andere jaren rijden we veel meer tegen de waterkant zodat we geen last hebben van die ijzers.ferris wrote:Tja, de linten...Vooral de betonijzers op kniehoogte! Al na 3 km zwaar tegen dek en moeten opgeven met verschillende kneuzingen en krom stuur. Was niet te vermijden aangezien iedereen plots rechts of links van de linten moest sturen. Een echte schande van de organisatie om zoiets op het strand te plaatsen, zeker zo kort na de start als er nog 1 grote onoverzichtelijke groep bijeen is. En ik was blijkbaar niet de enige pechvogel!
gestart met nummer 544, te midden van box3 (stond van 11u30 aan start, man was daar al veel volk), dan maar een inhaalrace begonnen en aangekomen als 78ste.
die betonijzers, onbegrijpbaar van de organisatie, en er stonden er ook erg veel, maar geen last van gehad, reed telkens aan linkerkant om renners in te halen. rechterkant (lees uit de wind) was duidelijk te gevaarlijk.
die betonijzers, onbegrijpbaar van de organisatie, en er stonden er ook erg veel, maar geen last van gehad, reed telkens aan linkerkant om renners in te halen. rechterkant (lees uit de wind) was duidelijk te gevaarlijk.
Ik rij al vele jaren mee en die betonijzers/linten staan er volgens mij elk jaar. Normaal gezien rijden we richting Frankrijk 'automatisch' dichter tegen de zee aan. (Ik vroeg me al vaak af waarom we niet dichter tegen de duinen aan reden = toch korter.) Nu dit jaar lag de start dichter tegen de duinen aan waardoor iedereen direct de harde zandstrook ontdekte die eigenlijk bedoeld is om terug te komen. Dat én de onvoorspelbaarheid van zee/strand/bikers zorgde er volgens mij voor dat je heen en weer langs die ijzers moest.