Enige nadeel; aan't zwembad op de parking tegen de grond gegaan (gladde asfalt)....dus let op
Zo 20/11/2011 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vreemd, heb namiddag de blauwe route (32km) gereden en vond deze meer dan ok. Mooie singeltracks, nieuwe stukken (aan't kanaal,....) .Ga deze zeker nog rijden en ik ben van Lummen, weet wel nog andere stukken maar vindt het toch mooi gemaakt....
Enige nadeel; aan't zwembad op de parking tegen de grond gegaan (gladde asfalt)....dus let op
- .:bert:.
- Mountainbiker
Vroeger gingen wij fietsen om met de fiets te rijden, ik nu nog altijd, tegenwoordig liggen de eisen stukken hoger precies.
Misschien eens tijd om een paar jaar niks meer te organiseren? Gagarandeerd dat er daarna iets minder gezaagd wordt en men wél terug blij is dat er mensen zijn die hun vrije tijd in de hobbie van een ander willen steken.
Van mij krijgen de lokale clubs die meegewerkt hebben aan het uittekenen van het parkoer een dikke pluim
Of denken de heren dat dat er allemaal vanzelf komt?
Ik vind het een schoon toerke!
Misschien eens tijd om een paar jaar niks meer te organiseren? Gagarandeerd dat er daarna iets minder gezaagd wordt en men wél terug blij is dat er mensen zijn die hun vrije tijd in de hobbie van een ander willen steken.
Van mij krijgen de lokale clubs die meegewerkt hebben aan het uittekenen van het parkoer een dikke pluim
Het was een bloso parcours wordt uitgetekend door de bloso dus de vlaamse overheid dus met overheidsgeld dan mag je voor een nieuwe route toch een intressanter parcours verwachten..:bert:. wrote:Vroeger gingen wij fietsen om met de fiets te rijden, ik nu nog altijd, tegenwoordig liggen de eisen stukken hoger precies.
Van mij krijgen de lokale clubs die meegewerkt hebben aan het uittekenen van het parkoer een dikke pluim![]()
- .:bert:.
- Mountainbiker
Het was een Blosoparcours dus wordt eerst het traject uitgetekend door één of meerdere lokale clubs (en dat gebeurt niet op 1 dag) daarna moet dit parcours voor de gemeenteraad komen die alles moeten goedkeuren. Is er een probleem dan kunnen de clubs voor een oplossing zorgen en gaat de hele winkel terug binnen voor goedkeuring. Na goedkeuring door de gemeente, moet Bloso het ook nog goedkeuren. Hebben zij ergens een probleem mee, nog eens werk voor de clubs....Rex wrote:Het was een bloso parcours wordt uitgetekend door de bloso dus de vlaamse overheid dus met overheidsgeld dan mag je voor een nieuwe route toch een intressanter parcours verwachten.
En het gaat mij niet enkel over dit parcours maar over de algemene tendens.
-
evel knievel
- Mountainbiker
Post by evel knievel »
Ik heb zondag ook de blauwe gereden en die is mooier dan de rode, meer single tracks, minder beton. Een paar keer moeten afstappen (maar dat ligt aan mij ). Spijtig dat deze zondag niet in het programma zat!? Dat is zeker een gemiste kans.