Zo 20/11/2011 Torhout :: 21Ste VTT- Filip Meirhaege Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gestart vd 44 km ik moet zeggen eerste deel was ik teleurgesteld vond het persoonlijk véél weg maar na de bevoorrading aangenaam verrast vooral op grondgebied Aartrijke zalig bos,bos,bos.....
Vorig jaar in Aartijke dit parcours in de sneeuw gereden nu ging alles vlotter.
Torhout 't was inorde!
(aja 't is just hoorde dat er ene zijn been brak na 2e bevoorrading de ambulance vertrok net SPOEDIG HERSTEL aan deze kerel)
Vorig jaar in Aartijke dit parcours in de sneeuw gereden nu ging alles vlotter.
Torhout 't was inorde!
(aja 't is just hoorde dat er ene zijn been brak na 2e bevoorrading de ambulance vertrok net SPOEDIG HERSTEL aan deze kerel)
- bikerboy 1
- Mountainbiker
Post by bikerboy 1 »
er stond een persoon foto's te nemen langs de route worden deze op het forum geplaatst of niet
Juplahoi,
Vanmorgen de 53km gereden,
En er kan maar één ding gezegt worden,
Proficiat mannen en vrouwkes van de TOF-inrichting
Prachtige rit gereden en alles tot de kleinste puntjes in orde,
Durf zelfs zeggen één van de schoonste ritten in West-Vlaanderen geworden en heb ondertussen al heel wat ritjes afgebold de laatste jaren,
Met de nieuwste stukken erbij is het een manjefieke rit geworden met heel wat afwisseling, ja mss wat baan in, maar ze moeten toch verbindingswegen vinden ook en laat het regenen zou je al blij zijn met een stukje weg erin, er zal zeker geen 20% baan ingezeten hebben,
Nogmaals proficiat aan de parcourbouwers
bevoorrading was toppy,
Zou het nog vergeten de redbullgirls waren ook mooi meegenomen,
Dat blond krulstaartje mag van mij op elke rit staan,
afspuitstand plaats ook oke,
pechdienst terplaatse, kortom alles was perfect.
Zeker tot volgend jaar zoals gewoonlijk,
Mtbgirl Katrientje je mag fier zijn op de clubinrichting
en bedankt voor de TOF(FE) voormiddag
Tot volgend jaar,
De groetjes, Yakari
Vanmorgen de 53km gereden,
En er kan maar één ding gezegt worden,
Proficiat mannen en vrouwkes van de TOF-inrichting
Prachtige rit gereden en alles tot de kleinste puntjes in orde,
Durf zelfs zeggen één van de schoonste ritten in West-Vlaanderen geworden en heb ondertussen al heel wat ritjes afgebold de laatste jaren,
Met de nieuwste stukken erbij is het een manjefieke rit geworden met heel wat afwisseling, ja mss wat baan in, maar ze moeten toch verbindingswegen vinden ook en laat het regenen zou je al blij zijn met een stukje weg erin, er zal zeker geen 20% baan ingezeten hebben,
Nogmaals proficiat aan de parcourbouwers
bevoorrading was toppy,
Zou het nog vergeten de redbullgirls waren ook mooi meegenomen,
Dat blond krulstaartje mag van mij op elke rit staan,
afspuitstand plaats ook oke,
pechdienst terplaatse, kortom alles was perfect.
Zeker tot volgend jaar zoals gewoonlijk,
Mtbgirl Katrientje je mag fier zijn op de clubinrichting
en bedankt voor de TOF(FE) voormiddag
Tot volgend jaar,
De groetjes, Yakari
Last edited by yakari on Sun 20 Nov 2011 21:13, edited 2 times in total.
jawadde wa was dadde! In mijn ogen een sublieme tocht! In elk geval een grote verbetering ten opzichte van het oude parcours door alle bossen na de tweede bevoorrading. Het kon precies niet op daar...
Wel jammer voor de persoon die zijn enkel gebroken heeft: ik wens hem spoedig herstel toe.
Het viel mij op hoe voorbeeldig alle fietsers stonden te wachten tot de persoon weg was met de ambulance. Ook de organisatie reageerde zeer professioneel in mijn ogen.
52 km gereden en heb mij echt geamuseerd! Bedankt en tot volgend jaar!
Wel jammer voor de persoon die zijn enkel gebroken heeft: ik wens hem spoedig herstel toe.
Het viel mij op hoe voorbeeldig alle fietsers stonden te wachten tot de persoon weg was met de ambulance. Ook de organisatie reageerde zeer professioneel in mijn ogen.
52 km gereden en heb mij echt geamuseerd! Bedankt en tot volgend jaar!
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Post by Brede Boskanter »
Hier deze morgen ook vertrokken met een bende boskanters , jong en minder jong , en we hebben ons ferm geamuseerd .Koud aan de handen int begin , maar na enkele kilometers wordt je dat gewoon .Inderdaad mooiste stukken na de tweede bevoorrading , veel bos en een zware doosteek in een weide in Wijnendale .Met de finish en het bos van Wijnendale in zicht werd er vooraan stevig doorgetrokken met als gevolg dat het groepje uiteenlag .Uiteindelijk moe maar voldaan door de Warande en naar de afspuit .Conclusie : hele leuke rit met veel afwisseling maar toch blij dat alles er zo droog bijligt , enkele TOFFE technische passages , goeie bevoorrading en douches .Nog een bericht voor onzen kleinsten uit Hooglede , blijven trainen want om die ouderen deraf te rijden zalt nodig zijn . 
- gert scorpio
- Mountainbiker
Post by gert scorpio »
TOF TOF TOF lang geleden dat ik nog eens zo genoten heb van een toertocht,en zoals eerder al vermeld de bosstrokken waren de moeite waard,spijtig van dat klein ongelukje dat was efkes pech hebben voor die kerel in ieder geval veel beterschap toegewenst!!!
EEN GROTE PLUIM VOOR DE ORGANISATIE TOT VOLGEND JAAR

EEN GROTE PLUIM VOOR DE ORGANISATIE TOT VOLGEND JAAR