Zo 20/11/2011 Olen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Plezante tocht. Veel aanwezigen. Mooi weer. Goede bevoorrading. Veel gedraai voor de bevoorrading en wat meer snelle rechte stukken erna. (spijtig soms van de omvangrijke groepen wielertoeristen die met 10 tot 15 man een wedstrijdje houden, daarbij niets ontziend, want de 5 laatsten (die op het einde van hun krachten zijn) gaan niet nog even wachten tot ze goed kunnen passeren, maar volgen hun kopmannen. Maar ik wil niet verder daarover zagen)
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

Inderdaad een plezante tocht met weinig verhard en goede bevoorrading, enig MINPUNT: de douches, sorry maar dit kan echt niet bij een organisatie.
De meesten reden gewoon huiswaarts om daar te douchen gezien het aantal en de plaats van de douches, ook koud water was er zelfs bij. :evil: :evil: :evil: :evil:
Familiebiker
Mountainbiker

Post by Familiebiker »

MTB Team De Jachthoorn was met ne man en vrouw of 15 aanwezig.
Goed afgepijld, goede bevoorrading, parcour was goed. =D>

Graag nodigen we jullie uit op onze VTT Zo 19/02/2012 te Lichtaart.

http://www.mtbtdejachthoorn.be/
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

mooi parkoer,mooio weer alles dik in orde geen spijt dat ik hier naartoe geweest ben in plaats van wat dichter bij huis(6) waar ook een tocht was,zekers tot volgend jaar

petruske
69
Mountainbiker

Bedanking

Post by 69 »

Wil alle mensen bedanken die op onze toertocht zijn geweest :-D
En hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben en tot de volgende keer
Groetjes taz-bikers (:
pareke
Mountainbiker

Post by pareke »

Ik ben zelf van westerlo en ben verschoten van de tocht , ik had dit niet verwacht . Het was een snelle en goed berijdbare tocht over paden die ik niet eens wist dat ze bestonden . De organisatie heeft zelfs moeite gedaan voor in de bochten de bladeren weg te keren . Volgens sommige was het nodig om hun ( dure , met de opmerking : wete gij wel hoeveel da mijne fiets kost ?) fiets tegen de wc deur te plaatsen en dan zeuren over geen bewaakte fietsstalling . Jongens, het stond aangegeven op de site en een slotje kost 10 euro , maar ja elke gram telt zeker
Schauwie
Mountainbiker

Opmerking

Post by Schauwie »

Beste, vandaag met Platte Tjoepers tocht afgewerkt. Van alle terreinen die in de buurt beschikbaar zijn is een mooie tocht samengesteld. Enige opmerkingen : seingevers plaatsen bij eerste oversteek direct na start (zeer gevaarlijk punt) en eventueel uitbreiding voeding bevoorrading. Maar genoten van apres en aangename sfeer. Sportieve groeten , biker schauwie
houffabiker
Mountainbiker

Post by houffabiker »

t'was idd een prachtige tt zeer tevreden doe zo voort zou'k zegge
juist één persoonlijke opmerking:de bevoorrading was maar pover kwa keuze vond ik.een leuk alternatief voor kasterlee,en idd chapeau voor organitatie om er gene meter bloso in te leggen =D> =D> =D>
ik kom volgend jaar zeker terug,en hoop dan de club mee te krijgen
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

yep, slijkfretters waren aanwezig met een vrouw of 2, en ne man of 10.

knappen tocht, wist ni da ze in Olen zo'n ferme trails hadden!
bevoorrading pover, ma daar komen we ni veu, een bekerke drank, ne halve sapplien en een koekske is veu mij genoeg!!

wat ik wel minder vond, wij waren om 12u terug.. gene ice tea nimeer... dus ne cola.. ok tot daaraantoe... 2de rondje dus ne cola besteld, en ge raadt het al.. dien was op...da zou ni mogen!!
de wintertoertochten trekken veel volk tegenwoordig!! kan miij niet herinneren dat da vorig jaar ook zo was!!

inclusief heen en terug met de fiets goed voor 73km... weer ne fijne zondagvoormiddag met de maten, makkers en zonder maes!! meer mut da ni zijn!!
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Stalen Worm wrote:yep, slijkfretters waren aanwezig met een vrouw of 2, en ne man of 10.

knappen tocht, wist ni da ze in Olen zo'n ferme trails hadden!
bevoorrading pover, ma daar komen we ni veu, een bekerke drank, ne halve sapplien en een koekske is veu mij genoeg!!

wat ik wel minder vond, wij waren om 12u terug.. gene ice tea nimeer... dus ne cola.. ok tot daaraantoe... 2de rondje dus ne cola besteld, en ge raadt het al.. dien was op...da zou ni mogen!!
de wintertoertochten trekken veel volk tegenwoordig!! kan miij niet herinneren dat da vorig jaar ook zo was!!

inclusief heen en terug met de fiets goed voor 73km... weer ne fijne zondagvoormiddag met de maten, makkers en zonder maes!! meer mut da ni zijn!!

Bweiiiiiiiiik...gelukkig hadden ze doneker leffe in een lindemans glas :drunk:
Post Reply