Thanks aan Erwin voor het ontbijt
Volgende week zal't voor mij zaterdag een ritje worden. Zondag moet ik naar een Brunch
Post by flaming_jakke »
dat is jammer, ik moet zaterdag naar een verjaardagsfeestje. Bij mij staat er zondag een ritje gepland; Waarschijnlijk zal het haasdonk worden. Altijd leuk om eens door de bossen te crossen. Als er te veel geregend heeft, kan ik nog uitwijken naar de antwerpse zandgronden.flaming_jakke wrote:Gisteren zeer leuke tocht bij de vrienden van de Scheldetrappers. Opnieuw enkele nieuwe offroad stukjes in de rit waaronder een pittige strook op een binnendijk in GrembergenBest zwaar hé Koen
![]()
Thanks aan Erwin voor het ontbijt![]()
Volgende week zal't voor mij zaterdag een ritje worden. Zondag moet ik naar een Brunch
Post by flaming_jakke »
Post by Kristof Huyck »
Perfect, ik ga mee naar Maasmechelenflaming_jakke wrote:Beestig !
Volgend weekend ga ik zaterdag de kans grijpen om eens een verdere verplaatsing te doen. Ik hoop in Maasmechelen te starten en eindelijk eens kennis te maken met een terril![]()
Iedereen welkom om mee te gaan natuurlijk
pfff ik heb weer sluitingflaming_jakke wrote:Beestig !
Volgend weekend ga ik zaterdag de kans grijpen om eens een verdere verplaatsing te doen. Ik hoop in Maasmechelen te starten en eindelijk eens kennis te maken met een terril![]()
Verdorie, daar had ik ook willen bijzijnKristof Huyck wrote:Perfect, ik ga mee naar Maasmechelenflaming_jakke wrote:Beestig !
Post by Kristof Huyck »
Ik dacht het wel, we hebben het nog over mijnterrils gehadel stevo wrote: Verdorie, daar had ik ook willen bijzijn