Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
krico
Mountainbiker

40 km

Post by krico »

Vandaag de 40 km gereden bij de scheldetrappers en was mooie en leuke rit ook al ben ik van de streek ben toch paar baantjes rijker geworden van sommige die ik nog niet wist liggen
bepijling was meer dan in orde ze bevoorrading ook meer dan in orde
kortom leuke rit en ben volgende jaar terug van de partij

dus dikke pluim voor de organisatoren van de scheldetrappers
poepeloe
Mountainbiker

Post by poepeloe »

ook de 40 gereden in baasrode fijne en leuke tocht gehad , goede bepijlingen en zeer goed bevoorrading kom zeker terug
krico
Mountainbiker

Post by krico »

enig idee hoeveel deelnemers er waren vant jaar want waren er wel wat he denk ik :-D
KOTH
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper 2015, Trek Madone 4.7 baansloerie

Post by KOTH »

krico wrote:enig idee hoeveel deelnemers er waren vant jaar want waren er wel wat he denk ik :-D
Ik dacht gehoord te hebben om en bij de 1000 bikers, en dat op een zaterdag!! Inderdaad een mooi tochtje in mijn achtertuin!! Een paar jaar geleden had het weken voordien aan een stuk geregend en dat was wel andere koek hoor!!! Dikke pluim voor de organisatie! Gr
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Aan alle deelnemers, van harte bedankt voor jullie komst ! =D> =D>
Jullie waren met maar liefst 1038 !!! =D> =D>

We hopen dat jullie genoten hebben van de tocht, alle randanimatie en de gehele organisatie. Aan de vele reacties hier op het forum, denk ik het wel. En dat doet echt deugd voor de vele uren die we er in steken.

En nu op naar onze Scheldetrappersclassic op zondag 20 mei 2012 en onze mountainbiketocht van volgend jaar op zaterdag 24 november.

Nogmaals van harte dank voor jullie komst !

Vanwege: Oscar, Gunther, Luc, Marc C, Marc S, Jan, Gert, Lena, Carine, Tina, Jean Pierre, Marleen, Danny, Sven V, Sven VG, Bert, Rafaela, Eddy (de Scheldetrapper en parcoursbouwer =D> =D> ) en Jos (de Rotstraatbiker)
Samen de Scheldetrappers Baasrode.
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

Ook de verplaatsing tot Baasrode gemaakt: de bevoorrading (2 zelfs!), de bepijling, de afspuitstand en het weer waren prima vandaag :lol: :lol:

Na 15 Km vroeg ik me nog steeds af of ik op een MTB tocht meedeed? :oops: :oops: Heb toch de 50 Km gereden nu ik hier toch was met de hoop dat het naar het einde beter zou worden :cry:

Is dit het beste wat deze streek te bieden heeft? Proficiat voor die Scheldetrapper dan en jammer voor andere organisaties want veel stelt het allemaal jammer genoeg niet voor, helaas ... :evil:

Misschien dat het na regen iets heeft? maar nu? jammer :cry:

De verkeerde keuze dus ... had toch voor Beringen Paal moeten kiezen #-o
Last edited by drikkie on Sat 19 Nov 2011 22:18, edited 1 time in total.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Mooie en leuke rit gereden vandaag =D> .

Bedankt scheldetrappers en tot volgend jaar.
En van mij mag da zeker in de zelfde weersomstandigheden zijn :lol: .
Stefke-1969
Mountainbiker

Post by Stefke-1969 »

verslag van WTC De Toogtrappers

De start van de rit was kort bij huis dus waren we rap terplaatse. Gunther trapte daar op de parking al direct in een drol en mocht zijn schoen al wat proper maken. Er was toch al veel volk aan de start maar het inschrijven ging vlot dus waren we rap vertrokken. Na 2 km waren we al 2 Toogtrappers kwijt. Gunther en Geert hadden een pijltje gemist, Stefke en Jan wachte de 2 verloren zonen op, de andere 3 (de veel sterkere onder ons) fietsten van daaruit verder door. Bij het eerste technisch bosgedeelte ging Geertje al wat pieren zoeken en bezeerde een beetje zijn knie. Nog wat verder ging Jan dan weer ferm over de kop maar zonder kleerscheuren.Het was een heel afwisselend parcours en de kilometers gingen vlug voorbij. Na 22km was de eerste bevoorrading. Effe wat vitamientjes binnengewerkt en wij terug weg. Van het bos naar de wei en terug op straat we konden dus telkens wel op adem komen na een zwaar stuk. Na 32 km net voor de 2de bevoorrading een heel technisch stukje in het bos en dan mochten we uithijgen en wat bijtanken. Na ons 2de banaan werd het weer effe heel zwaar. Zo'n 3 kilometer op de bovenkant van den dijk. Stefke ging daar ferm int rood en moest zelf even stoppen om op adem te komen. Geertje haatte dit stukje ook enorm. Jan en Gunther ging het wat beter af maar waren toch ook blij dat dit zwaar stukje voorbij was. Nog een 10 tal kilometer fietsen en dan ging het wel effe serieus mis. Stefke ging onderuit in een bocht maar dan wel op de straatstenen. Gevolg, elleboog kapot broek kapot en op zijn knie was nog maar weinig vel te bespeuren. Efkes de pijn verbijten en dan maar teug de fiets op want we moesten nog 10 kilometer fietsen. Het parcours was langer dan voorzien en als alles pijn doet kunnen die kilometers lang duren. We kwamen aan om de fietsen af te spuiten en Kurt stond daar al bijna een half uur te wachten. Steve was thuis gaan douchen (hij woont immers vlakbij). Wij gingen daar douchen in 2 kruipkottekes. Geert zijn handoek werd nog gepikt maar de dader zat nog in de kantine. Nietsvermoedend (zogezegd) heeft deze persoon Geert zijn handdoek teruggegeven. Dan maar richting Penneke dop om ons lang dagje af te sluiten. We kregen daar zelfs sushi voorgeschoteld. Het was weer de moeite vandaag maar we duiken moe maar voldaan ons zetelke in om naar de cross te kijken.
Stefke

www.detoogtrappers.be
Da_Witte
Mountainbiker

Post by Da_Witte »

Leuke tocht, goede organisatie

Na 2 kilometer al meer pijlen zien hangen dan vorige week over heel de tocht samen in Niel.
ksa
Mountainbiker

Post by ksa »

Heb zelf door tijdsgebrek de 30km meegereden.
goede organisatie, leuk parkoer toch nog vrij zwaar om niet geregend te hebben.
Knap werk van de organisatie in grembergen voor de nieuwe singletrack.

Is er iemand die de 40 of 50km route op gps heeft?
Post Reply