training is daar de enige remedie tegen héwihameke wrote:Zou wel spijtig zijn dat je inschrijft en in de tweede rit al moet opgeven door de hoeveelheid hoogtemeters die er telkens moeten overwonnen worden.
MaC'Red
de LCMT hé, is dan 4 dagen na elkaar en steeds rond de 100 à 120 km per dag.wihameke wrote:Idd, maar als de weersomstandigheden tegenvallen word het nog zwaarder...
Ik hou deze zeker in mijn achterhoofd en dan weet ik waarvoor ik train maar meedoen zal ik pas op het laatste moment beslissen denk ik.
Het heeft geen zin om in de tweede rit al naar huis te gaan.
Hen je hier in belgie/nederland eigenlijk een zwaardere meerdaagse dan deze?
Een opgave in een rit moet niet betekenen dat je "naar huis moet". Je kan de dag erna gewoon terug starten. Eindklassement is natuurlijk DNF en je bent geen FINISHER.wihameke wrote:Zou wel spijtig zijn dat je inschrijft en in de tweede rit al moet opgeven door de hoeveelheid hoogtemeters die er telkens moeten overwonnen worden.
De zwaarste in de benelux. Doordat iedereen heel veel tijd krijgt moet dit doenbaar zijn voor "iedereen". Iedereen is wel een vage omschrijving :)wihameke wrote:U zegt de zwaarste meerdaagse... maar het moet ook nog toegankelijk blijven he voor bijna "iedereen"..
aj kwak wrote:Een opgave in een rit moet niet betekenen dat je "naar huis moet". Je kan de dag erna gewoon terug starten. Eindklassement is natuurlijk DNF en je bent geen FINISHER.