Kou en fietsbroek ?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ik heb zo'n lange broek zonder zeemvel en daar doe ik een korte onder en warm-up ik heb niet meer koud
Bart
Mountainbiker

Post by Bart »

Ik doe gewoon beenstukken aan onder mijn lange broek, kost niet veel en is lekker warm...
grts

Bart
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Endura Singletrack lange broek.
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Funky242 wrote:
BeeMeRke wrote:Vorige winter bij -12 nog met gewone lange broek gereden en benen ingesmeerd met een warm-up zalf. Heb de 3de van op volgende link : http://www.qmsportscare.com/products.aspx

Groeten.
Geeft dat geen onaangenaam plakkerig gevoel als je zo'n zalfje smeert en er dan een lange broek op aandoet ? En helpt dat ook bij een korte broek ? Lijkt me wel leuk om met korte broek te rijden en toch warme benen te hebben.
Die zalven worden vrij snel opgenomen door de huid dus dat valt heel goed mee vind ik. Broek gaat eigenlijk beter aan, hehe.

Groeten.
loogo
Mountainbiker

Post by loogo »

Bij mij is het thermo loopbroek en daarboven korte fietsbroek, meestal zelf te warm :)

loopbroeken in verschillende diktes en maten spotgoedkoop in deca ;)
gunther.kint
Mountainbiker

Post by gunther.kint »

ThaDoc wrote:Kheb thermisch ondergoed van den Aldi om onder mijn lange broek te dragen. Voldoet voor mij.
Dat spul van den aldi en liddle is écht goed! Ik heb die handschoene (Lidle) en bij vriestemperaturen zweet ik nog snel.
Maar voor broeken zou ik het niet aanraden, je gat zal niet blij zijn met z'n zeemvel #-o
sirksael
Mountainbiker

Post by sirksael »

Bart wrote:Ik doe gewoon beenstukken aan onder mijn lange broek, kost niet veel en is lekker warm...
grts

Bart
+1
gert13
Mountainbiker

Post by gert13 »

gunther.kint wrote:
ThaDoc wrote:Kheb thermisch ondergoed van den Aldi om onder mijn lange broek te dragen. Voldoet voor mij.
Dat spul van den aldi en liddle is écht goed! Ik heb die handschoene (Lidle) en bij vriestemperaturen zweet ik nog snel.
Maar voor broeken zou ik het niet aanraden, je gat zal niet blij zijn met z'n zeemvel #-o
Morgen thermisch ondergoed in de ALDI! 11,99€ dacht ik voor broek en lijfke
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

gert13 wrote:
gunther.kint wrote:
Morgen thermisch ondergoed in de ALDI! 11,99€ dacht ik voor broek en lijfke
Er staat ook al thermisch ondergoed te koop in de Zeeman.
4,49 EUR als ik mij niet vergis voor een hemdje. De broek heb ik de prijs niet van gezien.
Wel geen idee van de kwaliteit.
Post Reply