Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

ice man wrote:de week nadien hebben we een jeneverwandeling met de hondenschool van Baasrode door de polders. Met alle bikers die erdoor gereden hebben en dankzij het mooie weer, zal het een "autostrade"-wandeling worden.

Ik zal zaterdag al maar wat oefenen in het drinken zeker???
Ik heb het reeds vermeld,het gene wij nu beleven(parcours)hebben wij in geen 5 jaar meegemaakt =D>,en jullie in St-Amands waarschijnlijk ook niet :-D
Maar onderschat het parcours niet hoor,in Grembergen gaan jullie een tandje moeten bijsteken,en daarna volgt nog Vlassenboek,dat er ongelofelijk goed bijligt :bounce:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

erwin.91 wrote:Just aan de quiz gepasseer en ja ja 'tis van da he :drunk: , 2 mountainbikes tegen de muur vermoedelijk diene van Scheldetrapper en Rostraatbiker, ik hoop maar da ze die pinten achter het uitpijlen gepakt hebben wie weet waar gaan we anders uitkomen :lol:

Ik ben er wel van overtuigd dat het een dik verdinde pint is, en dat da uitpijlen niet te onderschatten is =D>
Zo geraakt een mens,aan slechte naam,hé :P
Erwin,Vandaag een collega op het parcours gespot ,hij was de oudste(47) van jullie club,en hij werkte in Delhaize enkel op zaterdag++ :lol:
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Nog een voorlaatste update: de scheldetrapper is momenteel honderden meters lint aan het hangen, de singletracks zullen dus goed afgebakend zijn :lol:, ook is er nog een éénmansploegje onderweg om alle boomwortels en andere uitsteeksels aan te duiden. De bevoorrading is ook geleverd en de brouwer komt zo dadelijk (das ook belangrijk hé :drunk: ). Vanavond nog een laatste update, maar laat 1 ding alvast duidelijk zijn, we zijn er helemaal klaar voor en gaan jullie de service bieden die jullie van ons gewend zijn ! :P
merida black&white
Mountainbiker

Post by merida black&white »

ZODUS WE KUNNE MET LIGT PROFIELBANDEN KOMEN ?? :lol:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Volgens mijn info is dat feestje van de Frans reeds voorbij , alhoewel ook nen dikke proficiat van de muddevils

We zijn klaar voor bostroe en komen met nen muddevil of tien !
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Nog een laatste update van mijn kant: de brouwer is geweest, er staan 20 bakken donkere en 15 bakken bleke leffe op jullie te wachten, een paar vaten bier, kriek en nog 8 bakken kossaat, waar is da feestje ? :drunk:
Voor de geheelonthouders is er ook cola, cola light, water, ice tea, koffie, thee en soep 8)
Het hamburgerkraam is opgesteld en de scheldetrapper is bezig om overal zijn nadars te zetten zodat jullie zeker niet verkeerd rijden...
Ik ga vanavond nog de splitsingen en gevaarsborden hangen en dan ist aftellen tot morgenvroeg 5u30,
Mrgen allemaal welkom en geef er een lap op hé !
Enjoy the ride 8) :lol: :-D
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Voila ,de laatste pijlen-linten en nadars zijn geplaatst,jullie kunnen er invliegen :lol:
Vandaag vroeg in mijn bed,morgen heel vroeg opstaan,om een controle uit te voeren van het parcours,ik hoop dat er weinig pijlen weg zijn #-o

Tot morgen :bounce:
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Na vorig jaar Sint Amands te hebben gereden in nogal slijkerige omstandigheden zal ik eens van de kust komen afgezakt om deze te rijden.
Hopelijk de verre verplaatsing waard :roll: :roll: :lol: :lol: ,maaar gezien de lovende commentaar op het forum verwacht ik toch het één en ander :wink:
Tot morgen
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Scheldetrapper wrote:
erwin.91 wrote:Just aan de quiz gepasseer en ja ja 'tis van da he :drunk: , 2 mountainbikes tegen de muur vermoedelijk diene van Scheldetrapper en Rostraatbiker, ik hoop maar da ze die pinten achter het uitpijlen gepakt hebben wie weet waar gaan we anders uitkomen :lol:

Ik ben er wel van overtuigd dat het een dik verdinde pint is, en dat da uitpijlen niet te onderschatten is =D>
Zo geraakt een mens,aan slechte naam,hé :P
Erwin,Vandaag een collega op het parcours gespot ,hij was de oudste(47) van jullie club,en hij werkte in Delhaize enkel op zaterdag++ :lol:
Das de Sisse die ge zijt tegengekomen,die zal er morgen niet bij zijn zo als u al weet moet hem werken.
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Signer wrote:Na vorig jaar Sint Amands te hebben gereden in nogal slijkerige omstandigheden zal ik eens van de kust komen afgezakt om deze te rijden.
Hopelijk de verre verplaatsing waard :roll: :roll: :lol: :lol: ,maaar gezien de lovende commentaar op het forum verwacht ik toch het één en ander :wink:
Tot morgen
Zoals eerder al aangehaald, de beste toer van Dendermonde :bounce:
Post Reply