Cannondale Scalpel of Scott Spark
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
ik snap het probleem hier niet. Iemand vraagt naar een rijervaring/bikeadvies, die blijft zo goed als uit. Ondertussen test de topicstarter beide fietsen en hij vindt hierdoor zijn geschikte fiets en toch is het nog niet goed voor sommigen omdat ze oftewel zelf liever op de andere fiets rijden oftewel omdat de poll een ander advies geeft.
Dus volgens sommigen is eigen ondervinding en eigen keuze ondergeschikt aan wat er hier op het forum verteld wordt.
Dus volgens sommigen is eigen ondervinding en eigen keuze ondergeschikt aan wat er hier op het forum verteld wordt.
- Remme Ni te Temme
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 900 PREMIUM SL/ Scott Foil Team / Specialized S-Works Venge / Moozes Tornado K1
Post by Remme Ni te Temme »
das waar! Vroeger als we een heel steil stukske ergens wouden proberen, stapten we eerst af, zadel naar beneden, terug er op en naar achter gaan hangen...
Volgende uitvinding: bovenbuis vork verlengen of verkorten

Volgende uitvinding: bovenbuis vork verlengen of verkorten
Daarom dat ik overal blijf zitten terwijl de meesten afstappen, wegens te steil, lijkt mij niet overbodigRemme Ni te Temme wrote:Dient dus om beter te downhillen?
Heb je dan niet de verkeerde fiets gekocht?![]()
![]()
![]()
Wel vernuftig systeem, maar voor gewone cross country lijkt het me overbodig.
Bike weegt nog maar 10,5kg voor een 140mm veerweg AM bikeRemme Ni te Temme wrote:En het is 500 g extra...
Tijdens de Roc Marathon en Roc Azur contstant!Remme Ni te Temme wrote:Heb jij het al veel gebruikt?
De meesten verwarren fictie (forum) met non-fictie (on the field). Op dit forum hier is een 26'er old skool, maar in werkelijkheid rijdt nog maar een fractie met een 29'er. Mijn AM'er ga ik sowieso nooit vervangen door een 29'er wegens de hoge fun factor van deze bike. Voor plattere werk zou ik misschien overwegen om eens een 29'er te proberen, zullen zien...Remme Ni te Temme wrote:Wat me enigszinds ook verbaasd is dat jij blijkbaar één van de weinigen bent die nog niet op een 29-ner is overgestapt.