Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

dankewel aan patje 2 voor de snelle reactie
groetjes petruske
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Vrijdag 9 decemder organiseert mountainbike.be een nachtrit in Londerzeel Afstand zal 40 of 35km afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers. Adres wordt zo spoedig mogelijk online gezet.

Vertrekuur: 20.00u

Indien jullie interesse hebben, gelieve te melden zodat wij ongeveer weten hoeveel personen er komen. Dan kunnen we een geschikt adres doorgeven. En ook voor voldoende ravi zorgen

Adres:
volgt later
Moesj
Mountainbiker

Post by Moesj »

patje2 wrote:Vrijdag 9 decemder organiseert mountainbike.be een nachtrit in Londerzeel Afstand zal 40 of 35km afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers. Adres wordt zo spoedig mogelijk online gezet.

Indien jullie interesse hebben, gelieve te melden zodat wij ongeveer weten hoeveel personen er komen. Dan kunnen we een geschikt adres doorgeven. En ook voor voldoende ravi zorgen

Adres:
volgt later
Ik ben in ieder geval geïnteresseerd!
Flippen
Mountainbiker

Post by Flippen »

ik heb ook wel interesse, is niet zò ver, dus laat maar komen :bounce:
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

patje2 wrote:Vrijdag 9 decemder organiseert mountainbike.be een nachtrit in Londerzeel Afstand zal 40 of 35km afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers. Adres wordt zo spoedig mogelijk online gezet.

Adres:
volgt later
Palmvelden
Blauwenhoek 76
1840 Londerzeel

Voor die gene die komen in het topic van de tt zelf even bij aanmelden klikken aub
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

spijtig genoeg moet ik werken die vrijdag
volgende maal mischien en dan iets vroeger vermelden (kan er rekening mee gehouden worden)
groetjes
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

3/12/11 Balen(meeting)

Post by Bulls69 »

@Patje2
3/12/11 Balen(meeting)
Heb jij meer info waar en om wat uur deze doorgaat?
Bulls69
Action biker
Mountainbiker

Post by Action biker »

Sluikreclame is helaas niet toegestaan.

Mvg

Angelo
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

Volgende zaterdag, 10 december, organiseert bikeshop Km10 te Bosvoorde een niteride (25 of 40 km) met vertrek om 17u30. De tocht is niet afgepijld en er wordt in groep gereden. Deze rit werd een paar jaar geleden ook al eens georganizeerd. Ik vond het een topper. We hebben het Zoniënwoud geen minuut verlaten ! Een aanrader voor al wie de bekende en onbekende paden van het Zoniënwoud 's nachts wil ontdekken.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Offshore wrote:Volgende zaterdag, 10 december, organiseert bikeshop Km10 te Bosvoorde een niteride (25 of 40 km) met vertrek om 17u30. De tocht is niet afgepijld en er wordt in groep gereden. Deze rit werd een paar jaar geleden ook al eens georganizeerd. Ik vond het een topper. We hebben het Zoniënwoud geen minuut verlaten ! Een aanrader voor al wie de bekende en onbekende paden van het Zoniënwoud 's nachts wil ontdekken.
Deze gaan rijden, aan de start waren de 40km er al 45km.
Eens vertrokken met 9 bikers,voor een niet afgepijlde tocht in groep door het zonienwoud, bleek onze gids meer dan behoorlijk zijn weg te kennen in dit grote bos. Met een rotvaart werdt er langs de bomen gevlogen via singletraks en wat bredere dreven. Na een goede 20km kwamen ze tot de konklusie dat de groep 1biker minder telde een minuutje gewacht en weer verder zonder onze 9de man, niemand wist hoelang hij er al niet meer bij was. Via nog een heleboel tracks en paden voelde ik dat mijn beentjes ook niet meer zo fris waren op de teller stonden toen reeds 43km en aan dit tempo kon ik nog wel een kmtje of 2 volgen (lees afzien)maar zeker niet veel meer. Eens km 55 op de teller en ergens een grotere baan gepaseert met een bord St Genesius Rode op zakte de moed volledig in men schoenen samen met de laatste tikeltje kracht uit men benen. Nu had ik al wel een tijdje in de mot dat ik wel niet de enige was die aan de zo genaamde rekker hing, maar dat we er al met 5 van de 8 aanhingen. Wat was ik blij toen we na 59,4 km terug aan de start plaats waren met een gemidelde van een boven de 23km/u. Op het einde was ik zelf bang dat ik voor goed zou moeten lossen en dat ze me gingen achterlaten. Als je zo ongeveer 10km moet rijden is het genieten van het biken er toch niet meer bij
Kort samen gevat. Zeer mooie rit aan een veel te hoge snelheid gereden.
Post Reply