Zo 13/11/2011 Brecht :: Veldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Giant Biker
- Mountainbiker
Post by Giant Biker »
@ speedy g paadjes die geen paadjes zijn
das met mijn kop tegen de muur dat kende ik nog ni maar ja het was toch een leuk ritje ik hoorde van een vriend van me dat hij naar Alphen was gaweest 2000 man en altijd file aan de tracks
dan beter als ik veel snelheid en op de tracks wat opzij alst kan 
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Tja, ik ben dan ook knettergek volgens mijn vrouw maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. :)Giant Biker wrote:@ speedy g paadjes die geen paadjes zijndas met mijn kop tegen de muur dat kende ik nog ni maar ja het was toch een leuk ritje ik hoorde van een vriend van me dat hij naar Alphen was gaweest 2000 man en altijd file aan de tracks
- jupke
- Mountainbiker
Ik ben in Alphen geweest.Giant Biker wrote:@ speedy g paadjes die geen paadjes zijndas met mijn kop tegen de muur dat kende ik nog ni maar ja het was toch een leuk ritje ik hoorde van een vriend van me dat hij naar Alphen was gaweest 2000 man en altijd file aan de tracks
Idd heel druk de eerste km's maar daarna trekt dat toch uiteen en zo een fantastisch parcours, ongelooflijk!
Hoop en al 1.5 km asfalt op 45 km fiesten denk ik, altijd in het bos, prachtige natuur.
Maar idd, vrij druk.
Volgende week is het van hetzelfde in Galder, hopelijk daar iets minder volk.
-
Stefke-1969
- Mountainbiker