Zo 20/11/2011 Roosdaal :: WOLFKENS VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Al veel de bedoeling gehadom deze tocht eens re doen maar er kwam altijd wel iets in de weg. Dit jaar zou het wel eens kunnen lukken.
- goldfinger
- Mountainbiker
Post by goldfinger »
Inderdaad, DZM zal er zijn, met respectievelijk vroege en late starters!jerommeken wrote:Al veel de bedoeling gehadom deze tocht eens re doen maar er kwam altijd wel iets in de weg. Dit jaar zou het wel eens kunnen lukken.
Ik herinner mij veel jaren geleden een barkoude rit, mijn tenen zagen blauw van kou na de rit! Nu geven ze prachtig weertje!! Succes Wolfkes!
-
houffabiker
- Mountainbiker
Post by houffabiker »
enige uitleg over parkoer iemand?singletracks,hellingen enz...of is het meer nen vtt?
bij ons krijg je vanalles voorgeschoteld : van singletrack tot veldweg, af en toe eens plat maar regelmatig een mooie helling, met als top of the bill de Kluisberg (20%) voor diegenen die voor de 48 km gaan en wie helling zegt, zegt ook meestal afdaling
dus ge ziet, voor elk wat wils.
't is nu niet omdat dit 'onzen toer' is, maar persoonlijk vind ik dit de mooiste tocht hier in de omgeving.
hou ulle pijlen maar gereed !
tot morgen allemaal !
't is nu niet omdat dit 'onzen toer' is, maar persoonlijk vind ik dit de mooiste tocht hier in de omgeving.
tot morgen allemaal !
Net terug van een lange tocht vanuit borchtlombeek met keerpunt in zandbergen. Onderweg menig km op het parcours voor morgen gereden. Bewegwijzering prima! Zowaar enkele onbekende wegeltjes gereden. Zelfs de slechtste stroken goed berijdbaar. Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn want het lijkt me een bijzonder geslaagde onderneming. Bart
-
Little Goliath
- Mountainbiker
Post by Little Goliath »
Ben nog aan het twijfelen tussen crossfiets & MTB (gezien de hoogtemeters)
Wat zouden jullie doen?
Wat zouden jullie doen?