Zo 20/11/2011 Roosdaal :: WOLFKENS VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Van aan Den Doorn in Ninove met de fiets via Okegem naar Pamel om in te schrijven voor de 48 km. Nadien op t gemakske weer naar Ninove.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Al veel de bedoeling gehadom deze tocht eens re doen maar er kwam altijd wel iets in de weg. Dit jaar zou het wel eens kunnen lukken.
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

jerommeken wrote:Al veel de bedoeling gehadom deze tocht eens re doen maar er kwam altijd wel iets in de weg. Dit jaar zou het wel eens kunnen lukken.
allez, dan hoop ik u aan de inschrijving te mogen begroeten.
ik ben diene met zijn grijs haar :-D
schildpad
Mountainbiker

Post by schildpad »

Komen ook toerke doen met enkele maten van brussegem(kermis)
De Traptisten
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

jerommeken wrote:Al veel de bedoeling gehadom deze tocht eens re doen maar er kwam altijd wel iets in de weg. Dit jaar zou het wel eens kunnen lukken.
Inderdaad, DZM zal er zijn, met respectievelijk vroege en late starters!
Ik herinner mij veel jaren geleden een barkoude rit, mijn tenen zagen blauw van kou na de rit! Nu geven ze prachtig weertje!! Succes Wolfkes! :wink:
houffabiker
Mountainbiker

Post by houffabiker »

enige uitleg over parkoer iemand?singletracks,hellingen enz...of is het meer nen vtt?
egied
Mountainbiker

Post by egied »

[quote="houffabiker"]enige uitleg over parkoer iemand?singletracks,hellingen enz...of is het meer nen vtt?[/quote]

Pajottenland = korte soms wel pittige klimmetjes.
Ideaal om streek eens te leren kennen.

:-D
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

bij ons krijg je vanalles voorgeschoteld : van singletrack tot veldweg, af en toe eens plat maar regelmatig een mooie helling, met als top of the bill de Kluisberg (20%) voor diegenen die voor de 48 km gaan en wie helling zegt, zegt ook meestal afdaling :-D dus ge ziet, voor elk wat wils.

't is nu niet omdat dit 'onzen toer' is, maar persoonlijk vind ik dit de mooiste tocht hier in de omgeving. :wink: hou ulle pijlen maar gereed !

tot morgen allemaal !
bartvde
Mountainbiker

Post by bartvde »

Net terug van een lange tocht vanuit borchtlombeek met keerpunt in zandbergen. Onderweg menig km op het parcours voor morgen gereden. Bewegwijzering prima! Zowaar enkele onbekende wegeltjes gereden. Zelfs de slechtste stroken goed berijdbaar. Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn want het lijkt me een bijzonder geslaagde onderneming. Bart
Little Goliath
Mountainbiker

Post by Little Goliath »

Ben nog aan het twijfelen tussen crossfiets & MTB (gezien de hoogtemeters)

Wat zouden jullie doen?
Post Reply