Zo 20/11/2011 Torhout :: 21Ste VTT- Filip Meirhaege Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

De veldkapel, voor zij die hulp van bovenaf nodig hebben :lol:

Image
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Vandaag stond de Warande op het programma. Van de verlichting zal er op zondag wel niet veel meer te zien zijn, maar gelukkig is de Warandepassage altijd aangenaam, ook bij heldere dag. De stad Torhout liet vandaag ook enkele in de weg staande boomstronken verwijderen, waardoor de passage wat veiliger geworden is.
De Warande is dit jaar het sluitstuk van de TT op een goede km van het de start- en eindplaats.
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

young wtc olympiatje wrote:Kom zeker en vast samen me den daddy af!

Wij met WTC Olympia spreken om 8u30 af en zullen wrs weer met minstens 15leden aanwezig zijn :P
De foto's van de mooie single tracks geven me alvast de moed om de eerste koude te trotseren!!! :lol:

Tot zondag é!
Ja, nadat ik mijne velo vorig weekend voor een deel naar de hemel heb gereden, zal ik de herstelde versie vrijdag eens testen 's nachts om dan zondag met de club te rijden!!!
Het ziet er terug weer goed uit =D> =D> =D>

Voor de koude moet ik geen schrik hebben : ik heb een goede vetlaag en het weer belooft ook weer schoon te zijn!
(maar in mijn binnenste verlang ik voor mezelf wel een beetje naar modder :evil: :evil: )
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Post by young wtc olympiatje »

ploppertje wrote:
young wtc olympiatje wrote:Kom zeker en vast samen me den daddy af!

Wij met WTC Olympia spreken om 8u30 af en zullen wrs weer met minstens 15leden aanwezig zijn :P
De foto's van de mooie single tracks geven me alvast de moed om de eerste koude te trotseren!!! :lol:

Tot zondag é!
Ja, nadat ik mijne velo vorig weekend voor een deel naar de hemel heb gereden, zal ik de herstelde versie vrijdag eens testen 's nachts om dan zondag met de club te rijden!!!
Het ziet er terug weer goed uit =D> =D> =D>

Voor de koude moet ik geen schrik hebben : ik heb een goede vetlaag en het weer belooft ook weer schoon te zijn!
(maar in mijn binnenste verlang ik voor mezelf wel een beetje naar modder :evil: :evil: )
Thaha dat is goed nieuws! Maak wel dat ie natuurlijk nog leeft na vrijdagavond é! :P
En van de modder, kvrees er een beetje voor :cry: want volgens mij gaat er niet te veel modder zijn deze winter! (da doek ook zo gern é! :lol: )
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

deze avond foto's van de warande =D> =D> =D>
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

een speelplein, genaamd de warande

Image
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

het zal daar leuk worden!

Image
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

ik kom af met de fiets van veldegem voor de extra km's.deze mooie rit dicht bij de deur zeker meepikken :-D
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

kijk al uit naar zondag!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Na een supertocht de vrijdag, zal het hier zondag terug vollen bak zijn!!! Vroeg uit de veren en na het donker, het parcours overdag, wat een topweekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Post Reply