Nieuwe site lay - out!!

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Olapola, valt het mij nu pas op of is da "bovenschrift" (of hoe heet dat) van het forum hier net veranderd?

Heel sjiek!
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Dzjowie wrote:Olapola, valt het mij nu pas op of is da "bovenschrift" (of hoe heet dat) van het forum hier net veranderd?

Heel sjiek!
Ja, voor mensen mij dus gaan beschuldigen van totaal geschift te zijn, 't was blijkbaar een try out want dat spel was geen minuut later terug weg...

Mods, heb ik jullie verrassing verknoeid? :drunk:
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Dzjowie wrote:
Dzjowie wrote:Olapola, valt het mij nu pas op of is da "bovenschrift" (of hoe heet dat) van het forum hier net veranderd?

Heel sjiek!
Ja, voor mensen mij dus gaan beschuldigen van totaal geschift te zijn, 't was blijkbaar een try out want dat spel was geen minuut later terug weg...

Mods, heb ik jullie verrassing verknoeid? :drunk:
het staat er nu nog zenne :wink:

als ge norton internet security hebt moet ge da is nekeer afzetten en is terug kijken dan krijgde ne wondermooie banner te zien :)
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

SPECI wrote:het staat er nu nog zenne :wink:

als ge norton internet security hebt moet ge da is nekeer afzetten en is terug kijken dan krijgde ne wondermooie banner te zien :)
Maar allez, ge hebt gelijk! Maak ik mij hier ff goe belachelijk ja :roll:

Wel beetje spijtig dat dat niet werkt met norton, valt dat niet op te lossen (misschien zijn er nog anderen met hetzelfde probleem)...
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ik heb juist effe aan't proberen geweest en ik heb de oplossing gevonden :bounce:

ge klikt bij internet security op options, dan krijgde een kaderke

web content -> ad blocking
dan ziede dat er 4 of 5 regeltjes staan met banner in
bv. /banner of /banner/ of banners/

ik heb die verwijderd en het probleem was opgelost :wink:
Post Reply