Zo 20/11/2011 Torhout :: 21Ste VTT- Filip Meirhaege Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Vandaag stond de Warande op het programma. Van de verlichting zal er op zondag wel niet veel meer te zien zijn, maar gelukkig is de Warandepassage altijd aangenaam, ook bij heldere dag. De stad Torhout liet vandaag ook enkele in de weg staande boomstronken verwijderen, waardoor de passage wat veiliger geworden is.
De Warande is dit jaar het sluitstuk van de TT op een goede km van het de start- en eindplaats.
De Warande is dit jaar het sluitstuk van de TT op een goede km van het de start- en eindplaats.
- ploppertje
- Mountainbiker
Post by ploppertje »
Ja, nadat ik mijne velo vorig weekend voor een deel naar de hemel heb gereden, zal ik de herstelde versie vrijdag eens testen 's nachts om dan zondag met de club te rijden!!!young wtc olympiatje wrote:Kom zeker en vast samen me den daddy af!
Wij met WTC Olympia spreken om 8u30 af en zullen wrs weer met minstens 15leden aanwezig zijn![]()
De foto's van de mooie single tracks geven me alvast de moed om de eerste koude te trotseren!!!![]()
Tot zondag é!
Het ziet er terug weer goed uit
Voor de koude moet ik geen schrik hebben : ik heb een goede vetlaag en het weer belooft ook weer schoon te zijn!
(maar in mijn binnenste verlang ik voor mezelf wel een beetje naar modder
- young wtc olympiatje
- Mountainbiker
- Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....
Post by young wtc olympiatje »
Thaha dat is goed nieuws! Maak wel dat ie natuurlijk nog leeft na vrijdagavond é!ploppertje wrote:Ja, nadat ik mijne velo vorig weekend voor een deel naar de hemel heb gereden, zal ik de herstelde versie vrijdag eens testen 's nachts om dan zondag met de club te rijden!!!young wtc olympiatje wrote:Kom zeker en vast samen me den daddy af!
Wij met WTC Olympia spreken om 8u30 af en zullen wrs weer met minstens 15leden aanwezig zijn![]()
De foto's van de mooie single tracks geven me alvast de moed om de eerste koude te trotseren!!!![]()
Tot zondag é!
Het ziet er terug weer goed uit![]()
![]()
![]()
Voor de koude moet ik geen schrik hebben : ik heb een goede vetlaag en het weer belooft ook weer schoon te zijn!
(maar in mijn binnenste verlang ik voor mezelf wel een beetje naar modder![]()
)
En van de modder, kvrees er een beetje voor