Strandbanden 29er

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Mountain JOhler wrote:Image

waarom deze niet?
te veel profiel voor een strandrace man
tinn
Mountainbiker

Post by tinn »

Dit najaar wordt de Schwalbe Super Moto voor 29er leverbaar. W.m.b. de beste strandband op dit moment.
fuel
Mountainbiker

Post by fuel »

tinn wrote:Dit najaar wordt de Schwalbe Super Moto voor 29er leverbaar. W.m.b. de beste strandband op dit moment.
Ze zouden eind oktober leverbaar moeten zijn was de planning. Maar ik kreeg net nog een mail van een grote Duitse webshop dat dit half januari zal zijn.

Ik heb zelf Notubes raven 2.2 maar die zijn aan vervanging toe. Misschien dat ik Racing ralphs 2.4 ga gebruiken maar dan met de noppen eraf.
Didierbiker
Mountainbiker

Post by Didierbiker »

Foxy wrote:
Mountain JOhler wrote:Image

waarom deze niet?
te veel profiel voor een strandrace man
Met deze band heb ik al strandraces gereden (26") en dat is perfect doenbaar.
Maar voor 29ers zijn deze er alleen in een smalle versie denk ik.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

fuel wrote:
tinn wrote:Dit najaar wordt de Schwalbe Super Moto voor 29er leverbaar. W.m.b. de beste strandband op dit moment.
Ze zouden eind oktober leverbaar moeten zijn was de planning. Maar ik kreeg net nog een mail van een grote Duitse webshop dat dit half januari zal zijn.
Dan heb ik nog chance gehad dat ik Super Moto's model '10 of '11? heb kunnen kopen een paar maanden geleden. De 2012 Super Moto heeft wel een nieuw profiel, ziet er wat strakker uit.

Ik vind het echt vreemd dat er geen enkel ander merk 29" versie heeft van hun beach banden, zoals de Geax Tattoo (light) of de Vredestein B-each.
fuel
Mountainbiker

Post by fuel »

Kristof Huyck wrote:
fuel wrote:
Dan heb ik nog chance gehad dat ik Super Moto's model '10 of '11? heb kunnen kopen een paar maanden geleden. De 2012 Super Moto heeft wel een nieuw profiel, ziet er wat strakker uit.

Ik vind het echt vreemd dat er geen enkel ander merk 29" versie heeft van hun beach banden, zoals de Geax Tattoo (light) of de Vredestein B-each.
Toch nog net voor het seizoen de Super motos ontvangen.

Image
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Waar besteld fuel ?
lou van burg
Mountainbiker

Post by lou van burg »

singel speed.nl heeft er nog een paar
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Bij Cameleon Bike lagen er ook een paar
Calvin
Mountainbiker

Post by Calvin »

Van 't weekend Hoek van Holland - Den Helder met de nieuwe Super Moto's gereden en ze deden het super in de losse zandstukken =D>
Locked