mtb colega gezocht regio Hamme
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
amai goed bezig als je zo'n reacties moet krijgen, groot gelijk dat je zelf iets uit de grond stampt, samen uit, samen thuis moet het devies zijn !!vdvalain wrote:Sorry hoor joan maar ik heb een paar keer een antwoord gekregen dat ik er niet meer bij hoor dus ben ik eruit gestapt .
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Eigenlijk wil ik hier niet verder in detail treden om polemiek te vermijden, maar er zijn wel 2 kanten aan een verhaal en laat het net jouw devies zijn waar het schoentje wel eens wrong...geitenboer wrote:amai goed bezig als je zo'n reacties moet krijgen, groot gelijk dat je zelf iets uit de grond stampt, samen uit, samen thuis moet het devies zijn !!vdvalain wrote:Sorry hoor joan maar ik heb een paar keer een antwoord gekregen dat ik er niet meer bij hoor dus ben ik eruit gestapt .
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Heb je ook gelijk inKristof Huyck wrote:Eigenlijk wil ik hier niet verder in detail treden om polemiek te vermijden, maar er zijn wel 2 kanten aan een verhaal en laat het net jouw devies zijn waar het schoentje wel eens wrong...geitenboer wrote:amai goed bezig als je zo'n reacties moet krijgen, groot gelijk dat je zelf iets uit de grond stampt, samen uit, samen thuis moet het devies zijn !!vdvalain wrote:Sorry hoor joan maar ik heb een paar keer een antwoord gekregen dat ik er niet meer bij hoor dus ben ik eruit gestapt .
baasrode
Yo de mannen,
Ik zal terug jullie gezelschap vervoegen samen met mijn zoon.
Ik vertrek van thuis uit rond 8 u maar ga wel met de fiets naar baasrode tegen dat we anders in bostroe zijn met de overzet zijn we er ook met de fiets. Ik den trouwens dat den overzet maar begint om 9 u. dus wie wil mag aanpikken bij mij thuis.

Ik zal terug jullie gezelschap vervoegen samen met mijn zoon.
Ik vertrek van thuis uit rond 8 u maar ga wel met de fiets naar baasrode tegen dat we anders in bostroe zijn met de overzet zijn we er ook met de fiets. Ik den trouwens dat den overzet maar begint om 9 u. dus wie wil mag aanpikken bij mij thuis.