Wielen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
²J.E. wrote:Maakt imo super wielen. Steeds tevreden over geweest.lange Peter wrote:Heeft er iemand ervaring met de wielsets van 29squadron.com?
En zijn er ook zwaardere rijders onder jullie. Had vandaag een offerte gevraagd voor de ZTR Flow (mijn gewicht is zo'n 95 kg) met DT 240s naven, maar kreeg een opstelling met ZTR Arch velgen en Sapim race spaken en DT 240s. Zouden deze volstaan of ga ik beter voor de Flow's? Heb wel een lefty voornaaf nodig.
Arch is normaal voldoende. Flow is in mijn ogen serieuze overkill, is meer freeride/DH inzet.ravke wrote:En zijn er ook zwaardere rijders onder jullie. Had vandaag een offerte gevraagd voor de ZTR Flow (mijn gewicht is zo'n 95 kg) met DT 240s naven, maar kreeg een opstelling met ZTR Arch velgen en Sapim race spaken en DT 240s. Zouden deze volstaan of ga ik beter voor de Flow's? Heb wel een lefty voornaaf nodig.