Zo 20/11/2011 Torhout :: 21Ste VTT- Filip Meirhaege Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

fcb3 wrote:Vraagje zou een kind van 8jaar ook mogen meefietsen aan deze tocht? :-D
We hebben elk jaar vele jonge deelnemers. Met zijn 8 jaar zal hij wellicht niet de jongste zijn. Op de technische stukken raden we uiteraard aan dat hij alle veiligheid in acht neemt (bv. afzinken in Warande, voetbalveld, ...). Maar de meeste kinderen zijn hier zot van.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Voetje wrote:zijn het die borden vierkand met 3 letter erop staan.
heb er verzeker zien staan in de aartrijkestraat.
klopt dat.
ik zou graag willen weten hoe veel km dat tickckike stuk is dat u het gemakkelijk neemt.
leg eens uit hoe dat het juist is.
me vriend zal die andere stuk doen maar waar komen wij dan weer tesamen ik en me vriend die mee is.
zit die strook er ook in naast he spoorweg zit hij in het begin in of het helemaal het laaste.
Het zijn inderdaad de pijlen met 'TOF' (Torhoutse Outdoor Fun) op en een oranje-witte punt. Er staan er inderdaad al in de Aartrijksestraat in Aartrijke en de Aartrijkestraat in Torhout.

Ik weet neit wat je juist bedoeld met 'tickckike stuk', maar ik veronderste ldat je het oude voetbalveld in Aartrijke bedoeld waar het technsiche parcours in ligt. Baziel en friends voorzien hier inderdaad een gemakkelijk en moeilijk, maar het verschil tussen beide is heel klein. Je komt snel daarop al samen. Indien je het hele voetbalveld niet wil doen, wat we ten stelligste afraden, blijf je gewoon buiten het domein. Ingang en uitgang is vlak naast elkaar.

Er is nog een andere strook waar er kan gekozen worden tussen gemakkelijk en moeilijk. Dit betreft de Spookwegel die enkel in de grote afstanden ligt. Als het weer echter blijft zoals nu, zie ik niet in waarom er iemand gemakkelijk zal kiezen in Groenhove. De Spookwegel ligt kurkdroog.
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

als ik goed begrijp
kan u het voetbalplein ook overslaan.
dat jij zegt de ingang en uitgang is dicht bij elkaar.
of ben ik helemaal mis.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Voetje wrote:als ik goed begrijp
kan u het voetbalplein ook overslaan.
dat jij zegt de ingang en uitgang is dicht bij elkaar.
of ben ik helemaal mis.
het terrein 'oude voetbalveld' in Aartrijke is een afgesloten domein dat maar één ingang kent. Je kan er niet naast kijken. Je gaat door een poort het terrein in en na een goede km kom je via de poort ernaast gewoon weer uit en kan je je weg vervolgen.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Ik zou afkomen van Zedelgem. Is er ergens een plaats in de buurt waar ik kan inpikken? Uiteraard klaag ik dan niet over de afstanden naar de bevoorradingen en betaal ik mijn deel bij het passeren aan de startplaats. Ik zou de grote toer doen.

Bedankt op voorhand!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

blomsky wrote:Ik zou afkomen van Zedelgem. Is er ergens een plaats in de buurt waar ik kan inpikken? Uiteraard klaag ik dan niet over de afstanden naar de bevoorradingen en betaal ik mijn deel bij het passeren aan de startplaats. Ik zou de grote toer doen.

Bedankt op voorhand!
Hangt er natuurlijk van af van waar in Zedelgem je komt. Is Veldegem dichterbij, dan dwarsen we onder meer de Torhoutsesteenweg (baan van Zuidwege naar Torhout) (Rozeboomstraat/Boutensdreef). Is Aartrijke dichterbij, dan kun je in de Aartrijksestraat bij de Engelbewaarder aanschuiven of in de Moubekestraat waar er een bevoorrading is. (bos van Caloen). Let er wel op dat er vanaf 12.30 een aanvang gemaakt wordt van de afpijling, te beginnen in Torhout/Lichtervelde.
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

als ik op de weg komt langs waar moet ik dan de weg vervolgen.
en waar komt me vriend die mee is met me waar komt hij dan juist uit
ik wil hem niet achter laten hoor
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

Voetje wrote:als ik op de weg komt langs waar moet ik dan de weg vervolgen.
en waar komt me vriend die mee is met me waar komt hij dan juist uit
ik wil hem niet achter laten hoor
zoals lichterveldenaere gezegd heeft, kun je aan de ingang van het oude voetbalplein op je vriend wachten, want hij komt daar ook weer uit.
De in- en uitgang van het technische stuk 'oud voetbalplein' liggen op 2 m van elkaar. Tenzij het erg dichte mist is, kun je elkaar daar niet missen.
Na dat stuk volg je gewoon weer de pijltjes van het parcours, zijnde die met de letters TOF en een oranje-witte punt.
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

hupla, volgende foto

Image
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Post by young wtc olympiatje »

Kom zeker en vast samen me den daddy af!

Wij met WTC Olympia spreken om 8u30 af en zullen wrs weer met minstens 15leden aanwezig zijn :P
De foto's van de mooie single tracks geven me alvast de moed om de eerste koude te trotseren!!! :lol:

Tot zondag é!
Post Reply