ICE - ongeval en bewusteloos? Hou dit op zak

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

ridley wrote:Ik gebruik ook ICE nummer in mijn gsm maar vraag me eigenlijk al lang af of dat effectief als eerst gecontroleerd wordt bij een ongeval? Of zoeken ze in een ziekenhuis eerder naar nummers gelijk "thuis" of "papa",...
Denk dat ze in België inderdaad evengoed kijken naar "thuis" of dergelijke. In het buitenland zullen ze "mama" of "papa" wel al verstaan, maar "thuis" al veel minder. Bovendien kan je met ICE ook de naam van vriend(in) / man / vrouw duidelijk aantonen, anders staat die er ook maar gewoon in als één van de vele namen (en momenteel zijn mijn ouders nog de eersten die ze moeten bellen, maar kan mij inbeelden binnen zoveel jaar, dat ze gerust wel eerst mijn vriend mogen bellen :wink:).
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

merci voor de pdf file i-Mac, ik ga het zeker invullen, en doorgeven naar de club toe en zal de link bovendien op mijn site zetten. Ben al twee keer getuige geweest van een ongeval dat net voor mij gebeurde waarvan 1 x zelf mee met de ambulance als bijzitter.
Dat ICE ding voor de helm is idd ook zeer ideaal, maandag ga ik naar de UK ( Hull - York ) en zal eens uitkijken ervoor.

MaC'Red 8)
tjolder
Mountainbiker

Post by tjolder »

Dat voor uw helm is écht wel ideaal!
Mijn helm vergeet ik tenminste nooit! Mijn sleutels, gsm of een papiertje daarentegen...
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

misschien een domme vraag maar de eerste 3 regeltjes (stippelijn) moet daar mijn naam staan of de persoon die verwittigd moet worden.
Post Reply