Vr 11/11/2011 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Vos in de bossen wrote: Ik las dat de Frits het parcours in 5h heeft afgerond, den deze in 6h30....
Toch een groot verschil....
Er zijn er die het in 3u20min deden... #-o

Ik had 4 uur nodig om de rit te doen.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

De leeftijd zal zeker het verschil maken hé.... :-?
+ 47% beroepsziekte (silicose) en eigenlijk een beetje te laat begonnen met het MTB :(
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

den deze heeft 4u56' gereden op "95km" hé jongens,het parcours zelf(82km),zal iets van een 4u15 geweest zijn denk ik. :lol:

de leeftijd zal toch geen rol spelen denk ik,want ik ben ook al de 49 voorbij hoor,maar ja het motortje krijgt regelmatig zijn smeerbeurt hé,dan blijft alles wat beter bollen :-k

Wat die "speciale fiets" betreft,dat is een Diamond-Gun&Rose van 22jaartjes jong :bounce:
Last edited by frits motaar on Tue 15 Nov 2011 13:18, edited 6 times in total.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Vos in de bossen wrote:De leeftijd zal zeker het verschil maken hé.... :-?
+ 47% beroepsziekte (silicose) en eigenlijk een beetje te laat begonnen met het MTB :(
Bedoelde het niet slecht, integendeel... :wink:

Snelheid is bijkomstig he, 't is vooral het plezier dat belangrijk is.
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

kawa wrote:

en ook nog zinnige taal vertellen :) :) (eerst krijg ik gratis ne helm van hem en nu ook nog ne hoop levenswaarheden..... whooohaaa)
Vos in de bossen
Mountainbiker

frits motaar wrote:den deze heeft 4u56' gereden op "95km" hé jongens,het parcours zelf(82km),zal iets van een 4u15 geweest zijn denk ik. :lol:

de leeftijd zal toch geen rol spelen denk ik,want ik ben ook al de 49 voorbij hoor,maar ja het motortje krijgt regelmatig zijn smeerbeurt hé,dan blijft alles wat beter bollen :-k

Wat die "speciale fiets" betreft,dat is een Diamond-Gun&Rose van 22jaartjes jong :bounce:
49 voorbij #-o Snotneus :lol:
Den dees is 61 se !!!!! :-?
Wacht maar, over dit een 12 jaar zullen we zij aan zij kunnen fietsen, of eerder ik voorop en gij achterop, om me af en toe een duwtje te geven .... :-D
Vos in de bossen
Mountainbiker

kawa wrote:

Ik moet zeggen dat ik hier en daar veel tijd aan ' t verliezen ben, regelmatig plassen (zwakke blaas)..... en verkeer gereden bij het oversteken van een baan, ' t ja, alle klein beetje help je gemiddelde omlaag te brengen (had in de bossen een gem van 19,7, de terril heeft dit natuurlijk gesaboteerd :-?
Ik zat dus op het laatste (was ik ook denk ik de laatste binnen :oops: maar dat is bij me heel normaal, zat ik terug naar de 16/17 gem. Langzaam gaat ook, als den aprés maar niet leeg geplunderd is, is dit het voornaamste
:wink:
Post Reply