Er zijn er die het in 3u20min deden...Vos in de bossen wrote: Ik las dat de Frits het parcours in 5h heeft afgerond, den deze in 6h30....
Toch een groot verschil....
Ik had 4 uur nodig om de rit te doen.
Post by Vos in de bossen »
Post by frits motaar »
en ook nog zinnige taal vertellen :) :) (eerst krijg ik gratis ne helm van hem en nu ook nog ne hoop levenswaarheden..... whooohaaa)kawa wrote:Bedoelde het niet slecht, integendeel...Vos in de bossen wrote:De leeftijd zal zeker het verschil maken hé....![]()
+ 47% beroepsziekte (silicose) en eigenlijk een beetje te laat begonnen met het MTB![]()
Snelheid is bijkomstig he, 't is vooral het plezier dat belangrijk is.
49 voorbijfrits motaar wrote:den deze heeft 4u56' gereden op "95km" hé jongens,het parcours zelf(82km),zal iets van een 4u15 geweest zijn denk ik.
de leeftijd zal toch geen rol spelen denk ik,want ik ben ook al de 49 voorbij hoor,maar ja het motortje krijgt regelmatig zijn smeerbeurt hé,dan blijft alles wat beter bollen![]()
Wat die "speciale fiets" betreft,dat is een Diamond-Gun&Rose van 22jaartjes jong
Ik moet zeggen dat ik hier en daar veel tijd aan ' t verliezen ben, regelmatig plassen (zwakke blaas)..... en verkeer gereden bij het oversteken van een baan, ' t ja, alle klein beetje help je gemiddelde omlaag te brengen (had in de bossen een gem van 19,7, de terril heeft dit natuurlijk gesaboteerdkawa wrote:Bedoelde het niet slecht, integendeel...Vos in de bossen wrote:De leeftijd zal zeker het verschil maken hé....![]()
+ 47% beroepsziekte (silicose) en eigenlijk een beetje te laat begonnen met het MTB![]()
Snelheid is bijkomstig he, 't is vooral het plezier dat belangrijk is.