Net ook zo'n T6 besteld.
Vandaag was het oppassen geblazen op de stukken zonder verlichting, dus nog een week of 3 geduld... Ik ben benieuwd!
Mtb verlichting
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Mijn T6 lampje is vandaag toegekomen na 4 weken (besteld 19 november), wel goed dat er een stand is voor halve (?) kracht, want bij mijn MagicShine MJ-816 set vind ik dat toch een gemis.
Je MJ-816 kan je dimmen door je knop te blijven inhouden. Vind ik zelf veel beter dan de lamp T6 waar men enkel maar kan kiezen tussen 3 standen of knippereffectKristof Huyck wrote:Mijn T6 lampje is vandaag toegekomen na 4 weken (besteld 19 november), wel goed dat er een stand is voor halve (?) kracht, want bij mijn MagicShine MJ-816 set vind ik dat toch een gemis.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Merci, das handig om weten. Een handleiding mankeert toch wel duidelijk bij die lampenFred83 wrote: Je MJ-816 kan je dimmen door je knop te blijven inhouden. Vind ik zelf veel beter dan de lamp T6 waar men enkel maar kan kiezen tussen 3 standen of knippereffect
- saiko
- Test team
Mijn T6 assault zijn vandaag aangekomen.
had meer verwacht...
redelijk fel licht maar teveel een bundel, een relatief brede bundel met niet zo sterk licht en dan in het midden een felle punt.
Fijn om mensen te verblinden of om te richten, maar om te mountainbiken had ik toch liever breder licht.
bouwkwaliteit van de lamp zelf is zeker inorde.
Voor de batterij weet ik nog niet zo zeker.
Lijkt ook geen driver op de batterij te zitten.
en die 1200 lummen zullen eerder rond de 500-max 600 liggen vrees ik
nuja voor 36 euro...
had meer verwacht...
redelijk fel licht maar teveel een bundel, een relatief brede bundel met niet zo sterk licht en dan in het midden een felle punt.
Fijn om mensen te verblinden of om te richten, maar om te mountainbiken had ik toch liever breder licht.
nuja voor 36 euro...
eergisteren m'n lampje voor de winter van 2011 ineengestoken en gisteren 2uur getest.
Wa zal ik zeggen, het geeft licht.....
lasbrillen op? Hier gaan we;
Lamp;
Eigenbouw huisje
4 X Cree XPG R5
Carclo lens (narrow)
Bflex driver (in threemode, low, mid en high)
max. output ingesteld op 1200mA (kan tot 1500 mA gaan)
Batterij.
5 x 18650 Li ion
Brandduur;
Lo:85u
Mid:13u
High: 2u45
De beamshot foto's zijn gemaakt naar de camera settings standaard van het MTBR.com forum (samen met cpf, dé referentie voor DIY-ers)
ISO 100, Daylight, aperture F4, 6 sec exposure
Het lampke:

Het lampke in werking;

Referentiefoto;

Medium stand beamshot;

....En high

Nu nog ne naam verzinnen
Wa zal ik zeggen, het geeft licht.....
lasbrillen op? Hier gaan we;
Lamp;
Eigenbouw huisje
4 X Cree XPG R5
Carclo lens (narrow)
Bflex driver (in threemode, low, mid en high)
max. output ingesteld op 1200mA (kan tot 1500 mA gaan)
Batterij.
5 x 18650 Li ion
Brandduur;
Lo:85u
Mid:13u
High: 2u45
De beamshot foto's zijn gemaakt naar de camera settings standaard van het MTBR.com forum (samen met cpf, dé referentie voor DIY-ers)
ISO 100, Daylight, aperture F4, 6 sec exposure
Het lampke:

Het lampke in werking;

Referentiefoto;

Medium stand beamshot;

....En high

Nu nog ne naam verzinnen
ik wil deze altijd overkopen hoorsaiko wrote:Mijn T6 assault zijn vandaag aangekomen.
had meer verwacht...
nuja voor 36 euro...