"Ne kilo banden aub."
Bij den Duits gekocht ?
Post by prideandglory1891 »
Zegt wie? Ne verkoper van continental?svennus wrote:Ik wacht op de X-King... Zou superband zijn in 29.
Post by prideandglory1891 »
Heeft toch wat hetzelfde profiel?svennus wrote:Dus niet de moeite om te kopen... RoRo blijft dus beter dan de X-King, want daar heb ik redelijk last van onderstuur (zelfs bij 1.7kg)...prideandglory1891 wrote:Zegt wie? Ne verkoper van continental?svennus wrote:Ik wacht op de X-King... Zou superband zijn in 29.
Dan zal ik nog maar druk laten zakken...prideandglory1891 wrote:Heeft toch wat hetzelfde profiel?svennus wrote:Dus niet de moeite om te kopen... RoRo blijft dus beter dan de X-King, want daar heb ik redelijk last van onderstuur (zelfs bij 1.7kg)...prideandglory1891 wrote:Zegt wie? Ne verkoper van continental?
Roro is ne superband vooraan! aja, 1.2 tot 1.5 bar.
X-king is supergoeie band bij droog weer. Eenmaal er modder bij komt is ie een ramp. Goeie combinatie bij droog en snel parcours is X-King voor en Raceking achter. Wat de X-king in 29" gaat geven, geen idee. Kan evengoed serieus tegenvallen.prideandglory1891 wrote:Heeft toch wat hetzelfde profiel?svennus wrote:Dus niet de moeite om te kopen... RoRo blijft dus beter dan de X-King, want daar heb ik redelijk last van onderstuur (zelfs bij 1.7kg)...prideandglory1891 wrote:Zegt wie? Ne verkoper van continental?
Roro is ne superband vooraan! aja, 1.2 tot 1.5 bar.