MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

Ja, dat is waar... we kunnen bijvoorbeeld ook af en toe afspreken om samen een toer te doen in mol (of een andere TT) gewoon molse bikers ondereen:). Bijvoorbeeld een keer of 5 per jaar moet toch te doen zijn e. Dan moet niemand zich opofferen want er valt niets te besturen e.
En bovendien draait het allemaal om biken en niet om een club te hebben die zelden gaat rijden e.
T zal zal van ons allemaal een beetje afhangen e. Wat willen we, hoeveel tijd hebben we... enz...
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Ik ben van Olmen, dus ik weet Mol ook wel liggen.
Zo'n nieuwe club lijkt me ook wel interessant. Maar dan moeten de activiteiten niet beperkt worden tot het rijden van de fietspromokalender zoals de meeste clubs hier in de buurt dat doen. Dit is voor mij de reden dat ik hier in de buurt nog geen goede club heb gevonden.

Als jullie van plan zijn om 1 a 2 keer in de maand ook naar de Ardennen te gaan, dan ben ik wel geinteresseerd.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Ik denk inderdaad ook wel dat een club oprichten wel heel wat moeite (en geld) kost.Maar zoal intoxic zegt,lijkt me al veel plezanter om eens met zen allen van hier op het forum van de omgeving van mol eens samen te gaan rijden.Zonder eigenlijk iets van clubgedoe.Dan valt het af te wachten of er een mogelijkheid is om er een club van te maken.Maar mij lijkt het wel fijn om eens met zen allen gewoon te gaan sjezen.Er zijn er op deze site blijkbaar toch veel van deze omgeving...
Groetjes,
$mokeyJoe
funbiker
Mountainbiker

Post by funbiker »

lijkt mij ook wel interessant,zo leert ge mekaar een beetje kennen,we hebben uiteindelijk allemaal maar 1 doel denk ik,plezier beleven aan het mtbiken
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

funbiker wrote:lijkt mij ook wel interessant,zo leert ge mekaar een beetje kennen,we hebben uiteindelijk allemaal maar 1 doel denk ik,plezier beleven aan het mtbiken
:wink: =D>
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Dan moeten we gewoon eens afspreken op een toertocht hier in de buurt. Of misschien een vaste route gaan rijden. Dan is het nog iets gemakkelijker de forummers te herkennen.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Dan stel ik eens voor om met de geinteresseerden het campinapad te doen op een bepaalde dag.Zonder dat er enige andere tocht te doen is...juist om mekander te leren kennen.Ik doe hier al zeker aan mee,enkel op ne zaterdag ligt het wa moeilijk,behalve als ik het een week of twee van tevoren weet.Ik hoop alvast op positieve reacties.
Groetjes,
$mokeyJoe
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Awel,voor diegene die interesse hebben om met de bike naar Leopoldsburg te rijden op zaterdag 30 oktober.Samenkomen in Balen centrum aan de rode lichten om 12.30u (klein half uutje naar Leopoldsburg)kunnen daar dan rond 13.00 starten.

See you
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

30 oktober in Leopoldsburg lukt mij niet. Ben eigenlijk ook wel voorstander van het campinapad.
Vanaf 7 november namiddag, is elke zondag vrij voor mij.
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

Als het voor mij uitkomt wil ik ook wel eens meerijden.
Leopoldsburg gaat voor mij moeilijk.
De dag nadien is het Scherpenheuvel-Hapert en 2 dagen na mekaar krijg ik thuis niet uitgelegd :wink:

Campinapad zie ik wel zitten ja.
Post Reply