Zo 13/11/2011 De Panne :: Franco-Belge VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
J.C.
Mountainbiker

Post by J.C. »

Het was de mooiste tocht die ik heb gereden(een 5tal keer) in De panne.
Zonder het zware stuk in de moeren en zonder strand.Met tal van mooie paadjes die bij alle weersomstandigheden goed berijdbaar zijn.Jullie hebben je best gedaan.Als je geen mensen genoeg hebt voor 2 bevooradingen nemen we je dat niet kwalijk. Want we komen om te fietsen.Die er niet bij waren hadden ongelijk,deze tocht moest niet onderdoen voor andere kusttochten.
Het parcour was af net als in Wervik en St-michiels dit weekend.
Het was kortom een schitterend mtbweekend.
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

mooi tocht, wel jammer dat we geen bevoorrading gezien hebben, was al opgedoekt terwijl we toch voor 11u aangezet waren..
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Na Zwevezele (vrijd), en Sint Michiels (zat), vanochtend 't weekend afgesloten in De Panne. De pijlen waren groot genoeg, maar de bepijling zelf vond ik niet overal even duidelijk. Ook de dubbele doortocht , de kruising om terug naar de finish te gaan en de dubbele passage vond ik nogal ongelukkig georganiseerd, maar de eindconclusie is uiteraard zeer positief : Mooie tocht, met vele mooie bekende en onbekende duinenpaadjes, mooi weer, goed gezelschap van een paar (tè) hard fietsende Erika's Baaikers. We hebben ons alvast gejeund, en bij leven en welzijn tot volgend jaar ! Naar ik vernomen heb, waarschijnlijk terug eind januari dan.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

de eerste 10 km waren super (minder dan 1 km verhard!). Toen volgde een lang stuk asfalt langs een kanaal, maar de rest van de rit was opnieuw in orde. Het parcours was overal zeer berijdbaar (op enkele stukken los zand bergop na). Enig minpunt: de plaatsen waar de paden zich kruisten. Misschien kijken om dit te vermijden. Was bij momenten gevaarlijk, omdat niet iedereen zich aan de verwittiging 'rechts houden' ook houdt. De zon was de ganse tocht van de partij, wat het nog leuker maakte. =D>
biker1990
Mountainbiker

Post by biker1990 »

Toffe tocht, de dubbele passage en de lange stukken asfalt zijn kleine minpuntjes, maar we zijn hier om te fietsen dus hebben we ervan genoten, volgend jaar misschien de dubbele passage er uithalen en dan komen zeker terug
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Hier ook genoten van de tocht maar ook mijn puntje van kritiek zijn de dubbele passages in de duinen [-X
terwijl de ene crossen naar boven , vlammen de anderen naar beneden :bounce:
Voor de rest verzorgde tocht !
Bedankt en tot een volgende

See ya op de Heuveltjes van Erika
brecht krulle
Mountainbiker

Post by brecht krulle »

er zijn daar fotos getrokken in da bosje , kweet nie als we die ergens kunnen vinden op het net grtj
Post Reply