Vr 11/11/2011 Aspelare / Ninove :: 17° Dwars Door De Denders

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MarcoVelo
Mountainbiker

Post by MarcoVelo »

We hebben gisteren onze inschrijvingen nogmaals gecontroleerd en komen op een officiëel aantal van 1323 deelnemers !!!!!!
Een record voor onze organistie !!!

We zijn aangenaam verrast door vele positieve reacties zowel op dit forum als via mail. We zullen er alles aan doen om jullie volgend jaar opnieuw een toertocht van dezelfde 'kwaliteit' te kunnen aanbieden !!!!

Afspraak op zondag 11 november 2012 !!!!!

Namens MTB Aspelare,
:-D :-D :-D :-D :-D
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

Yep, een recordaantal op een bijna perfecte organisatie. :lol: Alles is afgebroken, afgekuist en weggezet voor volgend jaar.
Hopelijk volgend jaar met dezelfde weersomstandigheden, en misschien
wel met nieuwe stukken erin. :wink:
Bedankt aan alle deelnemers. =D> =D> =D> =D> =D>
lompen
Mountainbiker

Post by lompen »

kunnen we de foto's die onderweg werden genomen, ergens zien?
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

De foto's zullen in de loop van de week te bekijken zijn via deze site.
www.mtbaspelare.be
De persoon wie eigenlijk foto's zou nemen, is in de nacht van donderdag op vrijdag ernstig ziek geworden. Daarom zullen er niet zoveel foto's te bekijken vallen.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Heeft er iemand de track van deze rit please ?
Ik wil graag zelf even verifiëren of die wel zo goed is als jullie beweren :wink:
deswa
Mountainbiker

Post by deswa »

Een gps track hebben wij zelf niet, een kaart van de omloop kan ik je bezorgen. Maar misschien dat iemand hem opgenomen heeft op gps?
Er zitten wel een paar weilanden in, dus daar zal je over het hek moeten kruipen hé. :lol:
depeet
Mountainbiker

Post by depeet »

Heb ook enorm van jullie vtt genoten, maar heb wel al gezien dat volgend jaar Huizingen ook hun vtt laat doorgaan op dezelfde datum, denk dat met hen concurreren moeilijk wordt.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

deswa wrote:Een gps track hebben wij zelf niet, een kaart van de omloop kan ik je bezorgen. Maar misschien dat iemand hem opgenomen heeft op gps?
Er zitten wel een paar weilanden in, dus daar zal je over het hek moeten kruipen hé. :lol:
Dank maar met een kaart ben ik niet echt geholpen, dat is veel te groot om op mijn GPS te plakken #-o

Als er toch iemand de track kan doorsturen, eeuwig dankbaar =D>
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

jerommeken wrote:
deswa wrote:Een gps track hebben wij zelf niet, een kaart van de omloop kan ik je bezorgen. Maar misschien dat iemand hem opgenomen heeft op gps?
Dank maar met een kaart ben ik niet echt geholpen, dat is veel te groot om op mijn GPS te plakken #-o

Asteblieft: http://connect.garmin.com/activity/127919602
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

J.E. wrote:
jerommeken wrote:

Asteblieft: http://connect.garmin.com/activity/127919602
Je vous remercie infiniment !
Post Reply