Vr 11/11/2011 Bruyelle :: 21° Randonnée desz Carrières

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Feysie
Mountainbiker

Post by Feysie »

Ferme tegenvaller voor Tommy V. En al die posts over fietssloten, je zou de indruk krijgen dat tegenwoordig de slachtoffers van diefstal de schuld hebben. [-X
Als iedereen z'n fikken van andermans eigendom houdt is er geen probleem. Ik zie op TTs ook bikes die ik niet kan betalen, maar dat betekent nog niet dat ik er één steel.
Of vinden jullie het ook normaal dat je tegenwoordig 10% meer betaalt in een klerenwinkel omdat er anderen zijn die liever kleren stelen dan betalen?
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Ik sluit mijn fiets ook meestal of zorg er toch voor dat ik hem goed in de gaten kan houden. Zoals reeds eerder hier ook gezegd: als ze hem moeten hebben, krijgen ze hem wel. Maar dit betekent niet dat we het hen makkelijk moeten maken.
In elk geval, het blijft een lage streek om zo aan nen bike te geraken. Van andermans gerief blijft ge af!! [-X
Ik hoop echt dat ze hem terugvinden met liefst den dief er nog aan. :evil:

Die bewaakte fietsstalling... Vind dit een goed initiatief, maar moet daar nu echt extra voor betaald worden? Ge hebt daar nauwelijks extra kosten aan en door het gratis te maken wordt er ook effectief gebruik van gemaakt.
Ikzelf maak er nauwelijks gebruik van en betrouw op een goed slot.

Heb inderdaad mijn slot laten hangen #-o , maar ik heb een sterk vermoeden dat dit er nog zal hangen volgende week of zelfs iets later als ik er om kan gaan :-D
De tocht zelf: deel 1 was ondanks de drukte een schoon stukske biken, de rest was echter één om bij den hoop te leggen.
Mij terug erg goed geammuseerd in het gezelschap van de Forumbikers (sorry dat ik op het einde weggereden ben, maar moest punten scoren).

Op naar salauminnes?! =P~
Mask
Mountainbiker

Post by Mask »

Samen met enkele Tegenterters naar de befaamde steengroeven afgezakt. Kan mij volledig aansluiten bij voorgaande commentaren. Eerste 30 km zeer schoon en zeker de moeite om de grote menigte te trotseren ( best dat er bijna geen single tracks waren ) De carrieres moet je inderdaad eens gedaan hebben maar blijkbaar toch moeilijk om er daarna een even schoon stuk aan te breien. Soms ook ietwat gevaarlijk met al die wandelaars die hetzelfde traject volgden. Hopelijk wordt deze organisatie niet het slachtoffer van eigen succes ( aanschuiven bij inschrijving, teveel volk op sommige stukken van het parcours ...). Wel chapeau voor de puike aprés ( boterhammen ,lekkere soep en ruim assortiment aan streekbieren....)

ideeën: Kidstocht zou welkom zijn want sommige stukken waren echt niet doenbaar voor kinderen. Bewaakte fietsstalling is blijkbaar een must !!!

Mask
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Eerste foto's online met een aantal forumbikers:
http://randonneur.skynetblogs.be/
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

'k Ben toch weer in beeld geweest :-D
Post Reply