Zo 13/11/2011 Ichtegem :: 10° Bike Angels tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
breydelzoon k
Mountainbiker

Post by breydelzoon k »

ook terug van een mooie rit ,een jeugdige testrijder ging er van bij het begin stevig tegen aan. maar we laten hem niet meer dan een paar honderden meters van ons weg rijden.op de lange stukken rechtdoor kunnen we telkens terug komen en zo is de groep steeds tezamen op de bevoorrading.
het laatste stuk verzwakken we niet en moet onze jeugdige vriend de rol lossen.ook onze breydel dames genoten van een mooie vtt . alles was oke, bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar .
beenhouwertje
Mountainbiker
Location: carbon granville met sram x0;en een granville met sram xx

Post by beenhouwertje »

was weer een leuk tochtje ,samen met de club (wtc jabbeke)
had zo'n 26 gem. dus was een snel tochtje
weet er iemand iets van de foto's ??? :bounce:
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vandaag met 8 Erika's Baaikers en twee Junior Erika's Baaikers te gast bij de Bikeangels in Ichtegem. Zelf had ik al mijn (over)dosis aan MTB plezier gehad in Wervik en St-michiels. Vandaag was het voor mij een bijzondere dag en mocht ik mijn dochterke Lara die binnen twee weken negen jaar wordt met trots begelijden bij haar eerste toertocht in het gezelschap van Med26 en zoontje Mathéo. Zo kon Lady ook eens de touwkes losgooien. En eigenlijk na al het grote geweld van de voorbije dagen deed dit wel eens deugd. Zo krijg je nog eens kans om eens rond te kijken en dingen te zien die je anders nooit ziet :-D :-D . Lara zelf wist zich goed een weg door de mooie paadjes en singletracks zonder al te veel commentaar van papa. Bij de bevoorrading heeft ze haar nieuwe handschoentjes van het merk B-twin zwart/rood laten liggen (Mocht iemand ze gevonden hebben, laat iets weten aub). Onder tussen waren we onze Mailman en Hamateur al tegen het lijf gelopen. Na de bevoorrading bleef ze maar rjiden en begon de vermoeidheid toch naar boven te komen. Mits enkele tussenstops wist Lara toch de 30km te volbrengen =D> =D> =D> .

Verdorie wat ben ik fier (en gelijkt ze sterk op haar moeder, want op het laatste slingerde ze nog een grote g*dv*r er door.

Ook aan Mathéo een dikke proficiat en merci voor de copain te zijn van Lara.

Image

Image

Image

De rest van de fotokes:
https://picasaweb.google.com/1000879374 ... 3090656914

Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

Deze morgen een mooie grote tocht gereden in het gezelschap van Lady Jägermeister. Ik wist zelf niet dat er zoveel moois was in de buurt.

Toch even de mensen van de bevoorrading een dikke chapeau toewensen want bij de eerste stop was het er razend druk en mochten ze serieus hun botten afdraaien !!! Ik denk niet dat er iemand iets te kort heeft gehad ... dus nog eens chapeau !!!

Heeft iemand AUB aan de bevoorrading een paar kinder fietshandschoentjes zien liggen? Wilt u deze aub terug bezorgen aan Lara (Erika's Baaikers Klerken) of bericht nalaten waar deze kunnen worden opgehaald? Dit zou héél erg op prijs gesteld worden. =D> =D> =D>

Zoals eerder vermeld inderdaad weer een grote opkomst vandaag ... ik ben eens benieuwd wat dat geeft als het begint te regenen?

Proficiat aan Matheo en Lara (8 jaar) die vandaag allebei hun eerst tocht reden 30 km !!!!! PROFICIAT allebei !!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
pedro koi
Mountainbiker

Post by pedro koi »

die kindjes hebben top gereden
als ik me niet vergis zijn we deze kinderen rond de vijvers voorbij gegaan samen met men copain en onze zonen 10en 13jaar oud

ook deze 2 hebben de 50 gereden mooi op hardslag wat voor mij persoonlijk een vereiste is bij kinderen vandaar ook men zoon zaterdag zen test heeft afgelegd om toch nooit te kunnen gaan trainen in de rode zone wat voor kinderen uit den boze is

was zeker een kind vriendelijke tocht
chapeu voor de organisatie die ervoor zorgde op meerdere punten het parkoer elkaar twiste zodat indien nodig je direct terug richting sporthal kon

mvg pedro
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

vanmorgen vanuit klerken met fietsje vertrokken, steenstraat in en dan rechtdoor naar ichtegem. zoals telkenjare een mooie rit die dit jaar voor mij nog beter was door de droogte. Onderweg hier en daar erika's baaikers tegengekomen van alle leeftijden en geslachten.
Prima organisatie beloond met een enorme opkomst
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

ik kan alleen maar al het bovenstaande beamen. Een goed vlambaar parcours (27 op mijn garmin en 48,6 km). Tot volgend jaar !
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

mooi ritje gereden onder de mooie zon deze morgen, bevoorradingen waren in orde, aan de organisatie twas in orde.

En waar kunnen we de fotos bezichtigen?????
mx#41
Mountainbiker

Post by mx#41 »

chique van die klein mannen =D> =D>
Leuke tocht met inderdaad wel wat lange verbindingsstukken, maar heb er van genoten!
Wat die drukte betreft, hebben wij maar om 10u ingecheckt en maar een paar enkelingen meer tegengekomen. :wink:
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Aangenaam tochtje. Bolde als een trein. Zomerse toestanden qua parcours blijven maar aanhouden.
Ook hier weer een massale opkomst (hoorde van ruim 1100 deelnemers).
We hebben ons goed geamuseerd.
't was dik in orde =D> =D> .
Post Reply