Vr 11/11/2011 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

@stalsemoosdabbers

dit is de link naar vimeo: ,je kan dit misschien op jullie website gebruiken hé :lol:
ik vind géén website van jullie,er is er toch een of niet?
gtrs frits motaar
hengbiegel
Mountainbiker

Post by hengbiegel »

aan de man die zich afgeblaft voelde

kom volgend jaar maar eens mee mijn job doen
s'morgens op de parking waar je wordt uitgescholden om dat ze 100m verder moeten parkeren dan ze willen

dan sta ik aan de poort van de teril waar je nog eens een ganse voormiddag wordt uitgescholden voor het vuil van de straat door mensen
ZONDER BANDJE om dat ze de teril niet op mogen
en dit terwijl enkel de 63 en de 85 daar paseren en deze krijgen bij inschrijven allemaal een bandje dus DE ZWARTRIJDERS BEDANKT OM NIET TE BETALEN EN BETATENDE HUN BEVOORADING OP TE ETEN
EN DAN NOG HET LEF HEBBEN OM MIJ UIT TE SCHELDEN #-o :oops: en dan waren er nog zeer veel de de teril wouden op rijden maar me plots zagen staan en dan maar snel richting 63 reden ik schat dat er ong op 63 en 85 zo'n 100 niet betalende zijn gepaseerd waarvan er vermoedelijk wel een deel zullen betaald hebben voor 45 maar de grote tour hebben genomen dat zijn voor mij,ook zwartrijders

PS nog dit zij die wel een bandje hadden DAAR WAREN HET VOORAL DE OUDERE MENSEN DIE ER PROBLEMEN MEE HADDEN DAT ZE 5 SEC MOESTEN STOPPEN OM HUN BANDJE TE LATEN ZIEN [-X

zij die tevreden waren over onze tocht tot volgend jaar en voor de mensen die slechte cometaar hadden zullen we proberen dit tegen volgend jaar op te lossen in dien mogelijk
mvg Hengbiegel
Last edited by hengbiegel on Sun 13 Nov 2011 11:30, edited 1 time in total.
Misa
Mountainbiker

Post by Misa »

frits motaar wrote:@stalsemoosdabbers

dit is de link naar vimeo: ,je kan dit misschien op jullie website gebruiken hé :lol:
gtrs frits motaar
Heel mooi gefilmd!
Een absolute meerwaarde voor de toertochten
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

gtrs frits motaar
geen website maar wel een facebook pagina

en daar staat de link natuurlijk al op hoor :)
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Man man man toch, der zijn toch zure pruimen in het leven !!!! Sommigen zouden beter hun mountainbike verkopen en een janette fiets in plaats daarvan kopen, dan hebben deze "parasieten" alle gelegenheden om alles en iedereen uit te keffen.... Ik zat een beetje verder dan bev.1 aan het aanschuiven, wegens een "file" op de zandhelling, had ge moeten horen hoe sommigen anderen aan het "beoordelen" waren : "dat ze maar thuis blijven" ze zijn niet in staat om een TT te maken, enz .... Mens toch, inderdaad, het is een TT en geen chrono !!! nie content met het tempo ??? Blief maar thoes.
Ik herhaal het: het was super, en t ja, de negatieve comments van een minderheid moet ge het maar nemen als ballast, en ballast kun je je afgooien door de veeeeeeeeeeele positieve comments van meer dan 1700 deelmeners.
Hugh :-D
Fietsend Fox heeft gezegd.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

thompson ryder wrote:beste bikers,

Bedankt allemaal om bij ons onze tocht te komen rijden en dan nog al deze goede commentaar =D> =D> =D> , daar doen we het voor. Wijzelf vinden het ook leuk als alles inorde is op een andere toertocht en dat wordt dan ook vermeld zoals het is.
Ikzelf heb gezorgd voor de bevoorrading en de pechverhelping.
Het is moeilijk in te schatten hoeveel volk je gaat krijgen, maar we waren verwittigd dat we meer moesten zorgen dan normaal dus heb ik ook meer besteld gehad. Dus sorry als er een paar zijn die geen koekje meer hadden. Maar als ik andere dan zie!!!!, deze hoeven voor de rest van de dag niets meer te eten. :-& :-& :-&

En er is mij toch iets wat van mijn hart moet, Ik was opgeroepen voor een valpartij op de vossenberg dus ik er zo snel mogelijk naar toe, rode kruis kwam terplaatsen, alles ok persoon in kwestie had zich ernstig verwond aan zijn schouder en we hopen dat hij zo snel mogelijk mag genezen zijn zodat hij weer snel op zijn fiets zit.

Maar toen,ik wou de veiligste manier gebruiken om van de vossenberg weg te rijden zodat ik jullie zag afkomen, dus achteruit rijden met mijn camionnette was geen optie aangezien julie van links en rechts van de heuveltjes afkwamen. Dus reed ik rechtdoor langst het veld weg met een zeer lage snelheid en stopte zelfs om jullie te kruisen, en de meeste onder julie waren ook zeer hoffelijk, MAAR ER WAS ER EENTJE DIE DENKT DAT DE BOS VAN HEM IS. Hij wou niet van zijn verhardt padje af (en dat noemt zich mtb-ker)en dus maar expres met zijn schouder mijn rechter buitenspiegel naar binnen sloeg met een serieuze knal. Ik hoop dat hij nog last heeft van zijn schouder. Ik heb hem achterna geroepen en is als een lafaard gewoon doorgereden :evil: :evil: :evil: .
Ik had een geel fluoricerend vestje aan, dus kan je toch denken dat ik van de org. was.
Hij mag volgend jaar als hij nog durfd wel eens bij mij eventjes langstkomen.

EEN KLEIN BEETJE RESPECT VOOR ANDERMANS SPULLEN.

MVG
NIKKI
Hij zal dit niet durven doen hoor [-X
Overal heb je van dat soort "volk" .... Ik wed dat als zo een iemand laat vallen of de struiken en tegen een boom afjagen, dat ze zelf niet de moed of eerder gezegd, het fatsoen om eventjes te komen kijken, misschien en vluchtig sorry, dat is alles !!! Een weerspiegeling van de maatschappij ???? Ik eerst en de rest mag stikken .... Droevig voor alle fatsoenlijke rijders.
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Waarom zijn de mijnterrils eigenlijk verboden terrein? Op die eerste lagen er zelfs aangelegde wandelpaden en bankjes...die dienen toch om te gebruiken denk ik dan? Zeker die 2e mijnterril is voor mountainbikers, maar ook voor wandelaars en andere sporters, één grote speeltuin. En het is nu ook niet volgens mij dat die terrils zo'n grote ecologische waarde hebben..
parinho
Mountainbiker

Post by parinho »

super tocht voor 2000 man tegen 50 bleiters . dat die bleiters int vervolg maar thuis blijven . maar daar hebben ze waarschijnlijk niks te zeggen
Raf
Mountainbiker

Post by Raf »

Ik vond het ook een super mooie tocht, alles goed io.
Vond het wel wat aan de dure kant om in te schrijven, maarja, dat wist ik op voorhand, dus daar gaan we niet over zagen.
StalseMoosDabber
Mountainbiker

Post by StalseMoosDabber »

gtrs frits motaar
We hebben geen website, maar wel een pagina op facebook.
Daat heb ik het filmpje gepost
groeten
Post Reply