Vr 11/11/2011 Ottenburg :: De Kastanjetocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Snap eigenlijk niet dat je zoveel leest van...een geluk dat het niet heeft geregend. Het heeft toch niet geregend, dus zwijg erover anders roep je de regen nog over je kop. En, geniet nog even na want het was best wel een hele mooie. Ook al heb ik meer naast mijn fiets gelopen dan me lief was. Korte nachten, nee, niks meer voor mij. Aan de eerste bv hoorde ik een biker vragen naar een voetpomp. Maar die was er niet. en dat merk je heel vaak, geen pomp voorhanden aan de bv. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn om er eentje te voorzien. Desnoods wil ik de mijne wel in de koffer gooien iedere zondag. Moet kunnen! Nog van pech gesproken. Aan de geneverstand gekomen bleek net het laatste uit de fles uitgeschonken te zijn. En zeggen dat ik alle moeite heb gedaan om die kerel voor mij in te halen en als Peter niet had gebeld om te zeggen dat er binnen een dikke kilometer de lekkere genever koud stond had ik het zeker gehaald. Eerlijkheidshalve aan toe te voegen: gecompenseerd in de kantine.
Een zeer geslaagde tt dit jaar met direct enkele klimmen in de begin kms wat goed is om wakker te worden , ik was wel gelukkig met de 2 vrouwen die op een afdaling voor ons reden in het begin daar waar die kasseien verstopt lagen onder de bladeren door hun moesten we afremmen wie weet wat gebeurd was als die daar niet reden, het mooiste van de tt's in de omliggende gemeenten waar nu op een sublieme manier aan elkaar gerijgd
, niets dan goed over deze edtie. Hopelijk is de editie van volgend jaar evengoed of beter allezins tot volgend jaar Ottenburg
-
RacingRonny
- Mountainbiker
Post by RacingRonny »
Dank aan jullie allen. Jullie waren met 1148. Een echt succes.
Hartelijk dank voor de lovende woorden. Het doet deugd dat iedereen tevreden is.
Ik denk dat we erin geslaagd zijn de kritieken van vorig jaar weg te werken. Er was zelfs een afspuitstand met 8 darmen maar dat is dit jaar niet echt nodig geweest. En in slechtere omstandigheden is dit parcours ook echt wel te rijden omdat we er aandacht aan geschonken hebben dat er redelijk wat zandstroken in verwerkt zitten.
Normaal ging er aan elke bevoorrading een voetpomp zijn maar ik ben ze vergeten mee te brengen ( vorig jaar waren ze wel aanwezig) maar anderzijds was er wel gereedschap aanwezig zodat Glee verder kon (lees eerder).
Hopelijk valt het mee voor de ongelukkige die gevallen zijn en see you all next year. We zoeken nu al om weer een gewijzigd parcours aan te bieden !!
Ik bezorg nog het parcours van de 40 en 50 km zonder de privé stukken.
Hartelijk dank voor de lovende woorden. Het doet deugd dat iedereen tevreden is.
Ik denk dat we erin geslaagd zijn de kritieken van vorig jaar weg te werken. Er was zelfs een afspuitstand met 8 darmen maar dat is dit jaar niet echt nodig geweest. En in slechtere omstandigheden is dit parcours ook echt wel te rijden omdat we er aandacht aan geschonken hebben dat er redelijk wat zandstroken in verwerkt zitten.
Normaal ging er aan elke bevoorrading een voetpomp zijn maar ik ben ze vergeten mee te brengen ( vorig jaar waren ze wel aanwezig) maar anderzijds was er wel gereedschap aanwezig zodat Glee verder kon (lees eerder).
Hopelijk valt het mee voor de ongelukkige die gevallen zijn en see you all next year. We zoeken nu al om weer een gewijzigd parcours aan te bieden !!
Ik bezorg nog het parcours van de 40 en 50 km zonder de privé stukken.
- cateye
- Mountainbiker
Ottenburg is back !!
Het prachtige filmpje van deze superprachtige tocht komt binnen een paar uur on-line
http://www.mtboverijse.be
Greetz
Ivan
Het prachtige filmpje van deze superprachtige tocht komt binnen een paar uur on-line
http://www.mtboverijse.be
Greetz
Ivan
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
zwaar genoten
afdaling van eerste lus van 50 blijft een favoriet in de streek. bevoorrading: dik ok. op het einde zwaar in de remmen gegaan voor een jeneverke. dat smaakte lekker af
dus organisatie: bedankt voor de fijne vm en tot volgend jaar.
p.s. al meer 29-ers gespot
dus organisatie: bedankt voor de fijne vm en tot volgend jaar.
p.s. al meer 29-ers gespot
- A d r i
- Mountainbiker
Inderdaad zeer mooi parkoers. Veel lussen die het mogelijk maakten om al de "rotklimmen" uit de streek aan te doen. En ze waren dan nog allemaal perfect te nemen ook. Afgewisseld met een paar zeer interessante afdalingen die er door de gevallen bladeren wel hier en daar gevaarlijk bijlagen. Mijn pet af voor de parkoersbouwers. Zeer genoten van hun werk.