dit is de link naar vimeo: ,je kan dit misschien op jullie website gebruiken hé
ik vind géén website van jullie,er is er toch een of niet?
gtrs frits motaar
Post by frits motaar »
Post by hengbiegel »
Post by Vos in de bossen »
Post by Vos in de bossen »
Hij zal dit niet durven doen hoorthompson ryder wrote:beste bikers,
Bedankt allemaal om bij ons onze tocht te komen rijden en dan nog al deze goede commentaar![]()
![]()
, daar doen we het voor. Wijzelf vinden het ook leuk als alles inorde is op een andere toertocht en dat wordt dan ook vermeld zoals het is.
Ikzelf heb gezorgd voor de bevoorrading en de pechverhelping.
Het is moeilijk in te schatten hoeveel volk je gaat krijgen, maar we waren verwittigd dat we meer moesten zorgen dan normaal dus heb ik ook meer besteld gehad. Dus sorry als er een paar zijn die geen koekje meer hadden. Maar als ik andere dan zie!!!!, deze hoeven voor de rest van de dag niets meer te eten.![]()
![]()
En er is mij toch iets wat van mijn hart moet, Ik was opgeroepen voor een valpartij op de vossenberg dus ik er zo snel mogelijk naar toe, rode kruis kwam terplaatsen, alles ok persoon in kwestie had zich ernstig verwond aan zijn schouder en we hopen dat hij zo snel mogelijk mag genezen zijn zodat hij weer snel op zijn fiets zit.
Maar toen,ik wou de veiligste manier gebruiken om van de vossenberg weg te rijden zodat ik jullie zag afkomen, dus achteruit rijden met mijn camionnette was geen optie aangezien julie van links en rechts van de heuveltjes afkwamen. Dus reed ik rechtdoor langst het veld weg met een zeer lage snelheid en stopte zelfs om jullie te kruisen, en de meeste onder julie waren ook zeer hoffelijk, MAAR ER WAS ER EENTJE DIE DENKT DAT DE BOS VAN HEM IS. Hij wou niet van zijn verhardt padje af (en dat noemt zich mtb-ker)en dus maar expres met zijn schouder mijn rechter buitenspiegel naar binnen sloeg met een serieuze knal. Ik hoop dat hij nog last heeft van zijn schouder. Ik heb hem achterna geroepen en is als een lafaard gewoon doorgereden![]()
![]()
.
Ik had een geel fluoricerend vestje aan, dus kan je toch denken dat ik van de org. was.
Hij mag volgend jaar als hij nog durfd wel eens bij mij eventjes langstkomen.
EEN KLEIN BEETJE RESPECT VOOR ANDERMANS SPULLEN.
MVG
NIKKI
Post by spaghetti_2 »
Post by StalseMoosDabber »
We hebben geen website, maar wel een pagina op facebook.frits motaar wrote:@stalsemoosdabbers
dit is de link naar vimeo: ,je kan dit misschien op jullie website gebruiken hé![]()
ik vind géén website van jullie,er is er toch een of niet?
gtrs frits motaar