Denk dat ze in België inderdaad evengoed kijken naar "thuis" of dergelijke. In het buitenland zullen ze "mama" of "papa" wel al verstaan, maar "thuis" al veel minder. Bovendien kan je met ICE ook de naam van vriend(in) / man / vrouw duidelijk aantonen, anders staat die er ook maar gewoon in als één van de vele namen (en momenteel zijn mijn ouders nog de eersten die ze moeten bellen, maar kan mij inbeelden binnen zoveel jaar, dat ze gerust wel eerst mijn vriend mogen bellenridley wrote:Ik gebruik ook ICE nummer in mijn gsm maar vraag me eigenlijk al lang af of dat effectief als eerst gecontroleerd wordt bij een ongeval? Of zoeken ze in een ziekenhuis eerder naar nummers gelijk "thuis" of "papa",...
ICE - ongeval en bewusteloos? Hou dit op zak
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- MaC'Red
- Mountainbiker
merci voor de pdf file i-Mac, ik ga het zeker invullen, en doorgeven naar de club toe en zal de link bovendien op mijn site zetten. Ben al twee keer getuige geweest van een ongeval dat net voor mij gebeurde waarvan 1 x zelf mee met de ambulance als bijzitter.
Dat ICE ding voor de helm is idd ook zeer ideaal, maandag ga ik naar de UK ( Hull - York ) en zal eens uitkijken ervoor.
MaC'Red
Dat ICE ding voor de helm is idd ook zeer ideaal, maandag ga ik naar de UK ( Hull - York ) en zal eens uitkijken ervoor.
MaC'Red