zet mij ook maar op het lijstje
mocht ik niet meekunnen door omstandigheden (de laatste tijd op de sukkel met de knieën) dan laat ik dit hier nog weten
kortrijk??
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- gunther.kint
- Mountainbiker
Re: kilometers??
Post by gunther.kint »
Niet te veel aangezien er een paar voor de middag thuis moeten zijn van 't vrouwtjeMarten wrote:hoeveel kilometers zouden er afgelegt worden??
Een stuk of 35-40 gok ik? ('t is maar een gok hé)
ebde gij een vrouw ?gunther.kint wrote:Niet te veel aangezien er een paar voor de middag thuis moeten zijn van 't vrouwtjeMarten wrote:hoeveel kilometers zouden er afgelegt worden??![]()
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Heren en misschien dames,gunther.kint wrote:Niet te veel aangezien er een paar voor de middag thuis moeten zijn van 't vrouwtjeMarten wrote:hoeveel kilometers zouden er afgelegt worden??![]()
Hierbij de link naar een van de mogelijkheden.
Dit parcours loopt in deze volgorde, start Decathlon, Kortrijk, Marke, Lauwe, Aalbeke, Mouscron, Aalbeke, Lauwe, Marke, Kortrijk, aankomst Decathlon,
ongeveer een +/-45km, gezien de stukken naar en van den Decathlon er bijkomen.
In dit parcours hebben we de lus Rekkem, Menen met de bijhorende bosjes langs de Leie nog niet gehad...
en dus ook de lange stukken langs de Leie er naartoe ook niet...
't Is maar dat ik een parcours kan uitstippelen van +/- 60km waar jullie zich niet zouden vervelen, maar we moeten (althans ik toch) op een schappelijk uur thuis zijn he.
Zoals jullie kunnen zien, ben ik geen koerskonijn, want m'n gemiddelde is op dit ritje op een behoorlijk droog parcours en met een betere dan m'n huidige conditie (wel al 10u gewerkt), een kleine 20kmph.
(nu al 2 weken, tegen dan zelfs 3, niet meer met manieren kunnen rijden
Denk er ook aan om voldoende drinken en eten mee te nemen,
want d'r is geen ravito hé mannekes en/of madamekes...
En vooral, als je iets eet of drinkt, neem uw lege verpakking terug mee naar huis, die weegt sowieso minder dan toen je'm vol meenam voor dat je hem nuttigde.
't Zelfde geld voor lekke banden, die lekke band weegt niet meer dan een nieuwe, meenemen naar huis dus die handel en thuis terug stoppen, spaart u wat geld en de natuur ook nog