Vr 11/11/2011 Aspelare / Ninove :: 17° Dwars Door De Denders

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Thierry W
Mountainbiker

Post by Thierry W »

Vandaag ook deze TT gereden, ik was aangenaam verrast.
Het was een toffe toer met 2 goede bevoorradingen. =D>
Voodoo
Mountainbiker

Post by Voodoo »

Pluim voor de organisatie van deze toertocht!
navidad
Mountainbiker

Post by navidad »

Proficiat Eric en co voor jullie toertocht. =D>
Het beste wat ik hier in de streek ooit heb kunnen rijden. Heel veel off-road, met regelmatig mooie single tracks. Het was genieten in de Diepe Straten, met de mooie jump halverwege: een bewijs dat mountainbiken véél plezanter is zonder modder. Verrassend dat mooie stukje door de weide, amper 500m na de start; in 'den bos' voor de local peasants. Het is ook eens iets anders als het parcours wat lastiger gemaakt wordt door... de stroken met boomschors!
Ook de hele entourage van bevoorradingen, bepijling, seingevers, glühwein, enz.: yep, zo moet dat zijn zeker?
We duimen al voor hetzelfde mooi weer volgend jaar!
bartg
Mountainbiker

TOP!

Post by bartg »

Mannen, super TT ! Genoten van het offroad gehalte en de knappe single tracks...

Grt,
Bart
Becky Bike
Mountainbiker

Post by Becky Bike »

Dikke proficiat aan de organisatie! Heb er van genoten!
Bedankt ook aan de seingevers en mensen achter de bevoorrading (zij hadden duidelijk meer last van de kou als de bikers die zich konden warmen aan het knappe parcours).

Tot volgend jaar !
Necky1978
Mountainbiker

Post by Necky1978 »

Proficiat met een weeral zeer goede organisatie van deze tocht! =D>

Genoten van de 1e tot de laatste km, wat een goed weer ook al niet doet hé.

Tot volgend jaar
GLIDE
Mountainbiker

Post by GLIDE »

Prachtige parcours met een TOP organisatie. Proficiat aan de mannen die dit in elkaar hebben gestoken.
Jr_Jan
Mountainbiker

Post by Jr_Jan »

In één woord WOW, woon hier zelf op iets minder dan 10km van de startplaats en ik wist niet dat er zoveel offroad parcous in de buurt lag.
Bovendien 2 bevoorradingen voor 48kms en dan op 500m van het einde nog een glühwein stand, top ! =D> Tot volgend jaar. Ook nog woordje van dank voor mijn bikepartner die speciaal haar programma heeft aangepast om mij te vergezellen :lol:
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Bravo aan de organisatoren. niet tegenstaande ik van de streek ben zelf aangenaam verrast. bepijling ook goed in orde =D>
DVB
Mountainbiker

Post by DVB »

Alweer een prachtig rit doorheen de denderstreek! Alhoewel ik van de streek ben, slagen de mannen van Aspelare er telkens in om mij te verrassen met een aantal nieuwe stroken. Vooral de nieuwe strook in Denderhoutem was een echte "eye" opener!!
Je merkt duidelijk dat deze organisatie echt werk maakt van hun TT! Dit jaar werd hun werk ook nog eens beloond met de uitstekende weersomstandigheden! Alles top dus...Proficiat en tot volgend jaar!!!
Post Reply