ik ben ook vanuit Beveren-Leie sinds lang nog eens naar Brugge afgezakt. Ewel, ik vond regio Brugge weer een meevaller. Met mede Grysperre Dxc vertrokken rond 10h40 en aan een vlot tempo de 57km afgehaspeld. Op het laatste nog bij een wel heel vlotte biker geraakt. Tot mijne copain moest bewijzen dat hij tegen 37/per uur erover kon. Tja, dat was de aanzet voor diene mens om eens te tonen dat de kilometerteller 40 en meer aan kan. "een poepje laten ruiken" of zoiets... Ik kon nog heel net aanpikken maar het was op het randje. Nog de laatste 3km samen met hem afgehaspeld (met een babbeltje over de Grysperre's ertussenin). Aangekomen met een mooie gemiddelde snelheid maar vooral terug ontdekt dat regio Brugge echt wel potentieel heeft. Dan nog de verplichte leffe, mijne auto in gang draaien met behulp van DXC en startkabels ... .
Merci aan de organisatoren, twas dik in orde.
De Grysperre's hebben zich geamuseerd. (ook de mede grysperre's die vroeger startten).
Za 12/11/2011 Sint-Michiels / Brugge :: 20ste Brugse Bossent
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
+1missie wrote:Is het omdat ik slechts een enkele keer in het Brugse kom fietsen...maar ik vond dit een gewéldige rit. Eindelijk eens een toertocht die ook met de crosser leuk rijden is ! Hier in het Kortrijkse moet je het stellen met maisvelden, boerepaadjes die vol liggen met steenbrokken en een enkel natuurbosje. Die stukken door Tillegembos, het crossparcours'tje voor durvers, het Tudor domein...ik heb me rot geamuseerd. Pas iets na 13u gestart dus kunnen genieten van het aangename najaarsweertje. Indien het de voorgaande jaren een nog fermer parcours was, wow... Ik kom in elk geval zéker terug volgend jaar.
ik heb genoten van de rit,tot volgend jaar organisatie!
groetjes
[quote="Tubeken"]Nu soit, bij mezelf bolde 't voor geen meter. Als der mij geen 150 man/vrouw voorbijgestoken heeft, 'k weet 't niet.
Had ook zo'n gevoel, gisteren in Wervik de 64 goed doorgebold en vandaag op hetzelfde elan gestart
maar na 14 km een grote tak in de achterderrie en de snelheid was eruit
, derrie in de frut en de rest van de lange afstand met een matig tempo kunnen afleggen met heel veel wrijvingsweerstand
.
Al bij al genoten van deze tocht
, maar ja, vroeger konden de organisatoren inderdaad veel meer speelbosjes aanbieden. Hedendaags hang je af van allerlei instanties en moet men zich schikken naar hun richtlijnen en goedkeuringen.
Iedere organisatie doet zijn uiterste best om een mooi parcours aan te bieden
en het is aan ons om van hetgene we aangeboden krijgen te genieten
.
Grtzz
Pompierke
Had ook zo'n gevoel, gisteren in Wervik de 64 goed doorgebold en vandaag op hetzelfde elan gestart
Al bij al genoten van deze tocht
Iedere organisatie doet zijn uiterste best om een mooi parcours aan te bieden
Grtzz
Pompierke
Ook bij Okra gebeurt er wel eens iets wat niet kan. Ik was er ooit eens getuige van, en ik was nogal verbaasd over die ene persoon zijn reactie. Maar goed, ik veronderstel dat dit een uitzondering was.Skyshark wrote:
Volledig mee akkoord !
Alleen jammer dat je "Okra" bij vermeldt :
Na alle sportieve en georganiseerde wielertoeristen en mountainbikers vind ik deze vereniging écht een voorbeeld van hoe het wél moet !
Ik passeerde vandaag 2 keer langs de start van deze TT, en was best jaloers. maar goed, soms neemt het leven een andere wending, en moet je passen.
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
De Brugse Bikers bedanken de 1326 deelnemers + 200 deelnemers via IMES voor hun deelname aan onze Bossentocht.
Op de eerste bevoorrading in de Kasteeldreef in Varsenare werd een autosleutel gevonden. Vermoedelijk is het een sleutel van een Renault.
De kans bestaat ook dat het een sleutel is van een deelnemer van de KWB-tocht in Varsenare, gezien zij ook op dezelfde plaats gepasseerd zijn.
Wie zijn autosleutel mist kan contact opnemen op het nummer 0475/48 84 35.
Op de eerste bevoorrading in de Kasteeldreef in Varsenare werd een autosleutel gevonden. Vermoedelijk is het een sleutel van een Renault.
De kans bestaat ook dat het een sleutel is van een deelnemer van de KWB-tocht in Varsenare, gezien zij ook op dezelfde plaats gepasseerd zijn.
Wie zijn autosleutel mist kan contact opnemen op het nummer 0475/48 84 35.
Pompierke wrote:
Had ook zo'n gevoel, gisteren in Wervik de 64 goed doorgebold en vandaag op hetzelfde elan gestartmaar na 14 km een grote tak in de achterderrie en de snelheid was eruit
![]()
, derrie in de frut en de rest van de lange afstand met een matig tempo kunnen afleggen met heel veel wrijvingsweerstand
![]()
.
Extra krachttraining met extra wrijvingsweerstand
Nu, dinsdag eens een vier uur op baan gaan bollen, een off-day kan wel 'n keer ... Nog maar een zes weekskes terug bezig na 'n maandje rust.
Zaterdag kan't in Deerlijk heel anders zijn
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Gisteren ook hier komen "dabben" samen met Jakke Pompier....
Eens een héél ander gegeven voor ons(wonen in de parel der kempen,Westerlo)...Voldeed aan de verwachtigen(géén HM,Redelijk veel Asfalt) maar toch een tof crossparkoer
....LSD trainig van gemaakt...Jammer genoeg trapte(stampte) Pompier op km 51 zen tandblad en crank volledig "in frut"(brol is't zeggek)...
Nog ne goeie Brugse zot en ne BBq worst achterna en weille terug nor't "zeetje"....
voor de geintresseerde... http://connect.garmin.com/activity/128334817
let wel,zaten enkele privé stukken in!!!!
Eens een héél ander gegeven voor ons(wonen in de parel der kempen,Westerlo)...Voldeed aan de verwachtigen(géén HM,Redelijk veel Asfalt) maar toch een tof crossparkoer
Nog ne goeie Brugse zot en ne BBq worst achterna en weille terug nor't "zeetje"....
voor de geintresseerde... http://connect.garmin.com/activity/128334817
let wel,zaten enkele privé stukken in!!!!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
met 2 steenbakkers rond de middag vertrokken,gashendel half open en genoten van het aangename weer,de streek en het gezelschap!!Er zijn al zoveel organisaties gestopt met inrichten,dat we blij mogen zijn met het aangebodene.Wij hebben 57 km "genoten".bedankt voor de mooie namiddag en tot volgend jaar!!
greetings...dingo
greetings...dingo