ik vond alles ok
proficiat aan de organisatie en doe zo verder.
vele groetjes vanuit het Oost vlaamse Zele
en tot de volgende,
da stelt inderdaad ni veel voor maar als ge al +60 km in de benen hebt dan word het toch zwaar opt eind.kawa wrote:Ik vond dat er op alle paden van die terril nogal wat gewandeld werd...en dat steil hellingske leek mij nu echt niet zo moeilijk he?Ghost-biker wrote: lijkt me dat op het laatste steile stukje op T2 weinig bikers naar boven gereden zijn, raar want was niks technisch aan
ik woon er 5min vanaf..GeeCee wrote:Die is in principe toch vrij toegankelijk, niet? Die kant waar ze ons hebben laten afdalen (met die korte S-bochtjes) is toch open? Geen hekken gezien alleszins.G_Heylen wrote:momenteel ist verboden..ma op de eerste gaan ze u niet bepaald wegjagen.. hebbe ze bij mij toch nog niet gedaan,jacques-de-mtb'er wrote:nog een vraagje: is het verboden om op die 2 terrils te rijden?
anders kom ik daar nog een aantal keer
de 2de terril zou ik niet opgaan.
mss dat het binnekort wordt opengesteld..?? omdat het bk ergaat plaatsvinden.
@ LOCALS: Geef es wat uitleg aub
die van het museum zijn nergens voor te vinden, alleen hun museum telt en de rest moet van hun terrein blijven.G_Heylen wrote:ik woon er 5min vanaf..GeeCee wrote:Die is in principe toch vrij toegankelijk, niet? Die kant waar ze ons hebben laten afdalen (met die korte S-bochtjes) is toch open? Geen hekken gezien alleszins.G_Heylen wrote: momenteel ist verboden..ma op de eerste gaan ze u niet bepaald wegjagen.. hebbe ze bij mij toch nog niet gedaan,
de 2de terril zou ik niet opgaan.
mss dat het binnekort wordt opengesteld..?? omdat het bk ergaat plaatsvinden.
@ LOCALS: Geef es wat uitleg aub
de mensen van het mijnmuseum endergelijk zijn er niet happerig op als je er op rondfiets je kan wel eens de politie op je dak verwachten dan
Post by thompson ryder »
Post by thompson ryder »