Vr 11/11/2011 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucvandeuren
Mountainbiker

Post by lucvandeuren »

frits motaar wrote:Hier zie je de tocht nog eens opnieuw:

enjoy!
Knap gedaan Frits !!!
public enemy
Mountainbiker

Post by public enemy »

danny1 wrote:allez ik wou ook nog eens gaan biken na een out periode voor mijne rug pppfffff manne wa was me da.
Eerst stonden er nergens bordjes zelfs niet aan de mijn waar je richting van de moskee in rijd en dan verder ok nergens.
Onderweg nog een paar tegen gekomen die het niet wisten.
Dan kom je er toch aan en dan blaffen ze u af gelijk nen hond en doen ze maar alsof je da daar maar MOET weten liggen en onbeschoft. Ben dan maar zo vertrokken zonder de rit te rijden want aan zo een honden heb je niks.
aan de organisatie mannen kijk wat je laat werkenhe want aan mensen die tegen hun goesting daar staan en tegen hun goesting zo vroeg opstaan heb je niks.
Hopelijk de volgende keer beter
greets
hahaha, grapjas . Wij proberen met een organisatie van 9 personen, (zonder de vrijwilligers) om er een mooie dag van te maken , en dat voor iedereen. Voor ons is het echt niet te veel om vroeg op te staan of ik weet nie wa jij wil zeggen . Wij zijn er maanden mee bezig om een parcoerke te kunnen en mogen bouwen. Op al de grote toegangswegen hingen gele bordjes , maar voor u zal ik volgend jaar er een paar extra hangen. En wees maar gerust ook hoor, DEZE hond laat zich ook nie afblaffen... Ge had u beter op uwe fiets afgereageert ipv tegen een hond.
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

P° wrote:

enjoy!
Knap! =D>
+1
zeer mooi filmpje Frits !!
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

G_Heylen wrote:
jacques-de-mtb'er wrote:nog een vraagje: is het verboden om op die 2 terrils te rijden?

anders kom ik daar nog een aantal keer :P
momenteel ist verboden..ma op de eerste gaan ze u niet bepaald wegjagen.. hebbe ze bij mij toch nog niet gedaan,
de 2de terril zou ik niet opgaan.
mss dat het binnekort wordt opengesteld..?? omdat het bk ergaat plaatsvinden.
Die is in principe toch vrij toegankelijk, niet? Die kant waar ze ons hebben laten afdalen (met die korte S-bochtjes) is toch open? Geen hekken gezien alleszins.
@ LOCALS: Geef es wat uitleg aub :wink:
StalseMoosDabber
Mountainbiker

Post by StalseMoosDabber »

Aan alle deelnemers en helpers bedankt om er een mooie tocht van te maken.
Hopelijk heeft iedereen een fijne dag beleeft.
Bedankt voor alle leuke reacties, daarvoor doen we het!!!

We zullen met de opmerkingen in het mate van het mogelijke rekening houden, al is voor iedereen goed doen niet gemakkelijk.

We hadden tegen de 2000 inschrijvingen.

Ik heb gezien dat de meesten het naar hun zin hadden op de kleine terril. Er waren wel wat valpartijen op de terril , maar gelukkig zonder veel erg.

Er zijn een paar mensen voor verzorging weggevoerd door het Rode kruis. (niet op de terrils, maar elders op het parcour)
We wensen hen veel beterschap toe

Er zijn veel vragen gekomen in verband met de toegankelijkhied van de terrils. De eerste (grote) terril is verboden terrein voor fietsers, alleen toegankelijk voor wandelaars.

De tweede terril is eigenlijk alleen toegankelijk voor organiserende clubs uit Beringen. Men heeft er wel plannen mee, maar wat juist zal moeten blijken.

Tot volgend jaar....
Last edited by StalseMoosDabber on Sat 12 Nov 2011 15:15, edited 1 time in total.
MTB_Gunther
Mountainbiker

Post by MTB_Gunther »

Biestie1 wrote:Zelfde verhaal als haast overal de laatste weken : lege bevoorrading [-X [-X
Als het schoon weer is, komt er veel volk ; welk woord verstaan de organisaties hier niet van ?

Waar is den tijd dat ik zondagmiddag nog alle superettekes rond Diest afreed om hunne voorraad peperkoek en wafels te plunderen ? Nu staan ze zelfvoldaan (de kas is weer gevuld) en met ne big smile achter hun tafel ; sorry joenge, alles is al lang op #-o
Tegenwoordig komen er meer om te eten dan om te biken ... :evil:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

=D> =D> =D>
Ik ben pas "wakker"..... :lol: ......
Slechts een woord van DANK voor alle vrijwilligers, mannen en vrouwen, het was perfect, de soep was lekker, de bananen rijp, de koekskes ook...Enfin, ik kan niet begrijpen dat enkelen van de 1800 deelnemers, naar wat ik vernomen heb, niet content waren, tenzij dat ze aan de Lindeman, waar de Turskse moskee ligt en de terril van KS ZOLDER zaten te koekeloeren #-o ..... Daar was het niet te doen hé jong [-X
Bon, mijn relaas: auto geparkeerd aan 1° bevoorrading (schoon-dochter) en vandaar naar de inschrijving, na een paar vechtpartij om vooruit te kruipen en een blauw oog :^o ben ik rond 09,30 vertrokken om de lang afstand te doen, wat gedaan is, dus zat ik terug aan de Plakettenbergstraat na 95 km, MOE maar VOLDAAN.... Een keer ben ik verloren geraken bij het oversteken van de baan naar Station Beverlo, zag de pijl niet aan de overkant, zon in de ogen :-? dus de blok rond gereden, en opnieuw dezelfde weg genomen, en uiteindelijk heb ik de pijl gezien, kon mijn ogen niet geloven :wink: .... Ik wil wel bekennen dat ik op de terril toch schrik had 8-[ het is zeer technisch en omdat ik onlangs aan schouder operatie ondergaan heb, ben ik toch hier en daar van de fiets afgestapt, maar geen nood, het was de moeite waard ... Onderweg G-Heylen tegen gekomen den Kameel aan de 2° bevoorrading..... Het is wat mij betreft, een van de moeiste, zoniet de allerbeste TT/Marathon van de provincie (die van hier zijn ook goed, dat gaat er niet om, maar daar is het anders, het is meer vlak maar veel singles ...
Dus mannen, vrouwen uit Koersel, zeg ik: tot de volgende keer Inch allah :wink:
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

lucvandeuren wrote:

enjoy!
Knap gedaan Frits !!!
Jammer dat de honden van de fietsenstalling niet te zien waren :)
roy-w
Mountainbiker

Post by roy-w »

was voor mij de eerste keer dat ik 85km gedaan heb.

zeker en vast de moeite. had de terril al een keer gedaan.

ging veel vlotter dan toen.

roy
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

enjoy!
knap gemaakt ! goede rijder trouwens. =D>
lijkt me dat op het laatste steile stukje op T2 weinig bikers naar boven gereden zijn, raar want was niks technisch aan en vermits het toch allemaal bikers van de 80km waren? Maar vond het al vreemd dat ik sommige bikers 2 X ben voorbijgereden.
Post Reply