Het was een toffe toer met 2 goede bevoorradingen.
Vr 11/11/2011 Aspelare / Ninove :: 17° Dwars Door De Denders
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Proficiat Eric en co voor jullie toertocht.
Het beste wat ik hier in de streek ooit heb kunnen rijden. Heel veel off-road, met regelmatig mooie single tracks. Het was genieten in de Diepe Straten, met de mooie jump halverwege: een bewijs dat mountainbiken véél plezanter is zonder modder. Verrassend dat mooie stukje door de weide, amper 500m na de start; in 'den bos' voor de local peasants. Het is ook eens iets anders als het parcours wat lastiger gemaakt wordt door... de stroken met boomschors!
Ook de hele entourage van bevoorradingen, bepijling, seingevers, glühwein, enz.: yep, zo moet dat zijn zeker?
We duimen al voor hetzelfde mooi weer volgend jaar!
Het beste wat ik hier in de streek ooit heb kunnen rijden. Heel veel off-road, met regelmatig mooie single tracks. Het was genieten in de Diepe Straten, met de mooie jump halverwege: een bewijs dat mountainbiken véél plezanter is zonder modder. Verrassend dat mooie stukje door de weide, amper 500m na de start; in 'den bos' voor de local peasants. Het is ook eens iets anders als het parcours wat lastiger gemaakt wordt door... de stroken met boomschors!
Ook de hele entourage van bevoorradingen, bepijling, seingevers, glühwein, enz.: yep, zo moet dat zijn zeker?
We duimen al voor hetzelfde mooi weer volgend jaar!
-
Becky Bike
- Mountainbiker
Post by Becky Bike »
Dikke proficiat aan de organisatie! Heb er van genoten!
Bedankt ook aan de seingevers en mensen achter de bevoorrading (zij hadden duidelijk meer last van de kou als de bikers die zich konden warmen aan het knappe parcours).
Tot volgend jaar !
Bedankt ook aan de seingevers en mensen achter de bevoorrading (zij hadden duidelijk meer last van de kou als de bikers die zich konden warmen aan het knappe parcours).
Tot volgend jaar !
-
Jr_Jan
- Mountainbiker
In één woord WOW, woon hier zelf op iets minder dan 10km van de startplaats en ik wist niet dat er zoveel offroad parcous in de buurt lag.
Bovendien 2 bevoorradingen voor 48kms en dan op 500m van het einde nog een glühwein stand, top !
Tot volgend jaar. Ook nog woordje van dank voor mijn bikepartner die speciaal haar programma heeft aangepast om mij te vergezellen 
Bovendien 2 bevoorradingen voor 48kms en dan op 500m van het einde nog een glühwein stand, top !
Alweer een prachtig rit doorheen de denderstreek! Alhoewel ik van de streek ben, slagen de mannen van Aspelare er telkens in om mij te verrassen met een aantal nieuwe stroken. Vooral de nieuwe strook in Denderhoutem was een echte "eye" opener!!
Je merkt duidelijk dat deze organisatie echt werk maakt van hun TT! Dit jaar werd hun werk ook nog eens beloond met de uitstekende weersomstandigheden! Alles top dus...Proficiat en tot volgend jaar!!!
Je merkt duidelijk dat deze organisatie echt werk maakt van hun TT! Dit jaar werd hun werk ook nog eens beloond met de uitstekende weersomstandigheden! Alles top dus...Proficiat en tot volgend jaar!!!