Aan al de 1900 biker die vandaag aanwezig zijn geweest een welgemeende dank u wel voor het wachen aan de inschrijving maar het ging gewoon niet sneller. En voor iedereen die toch nog dingen heeft die zijn tegen gevallen, laat het maar weten, we proberen er rekening mee te houden.
En voor al de rest die zich goed geammuseerd heeft, tot volgend jaar!
Grts Danny
'k zat in de midden om de kaarten te scannen!!
Nogmaasl dank u wel voor de grote opkomst en dee sportieve medewerking,
Vr 11/11/2011 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MarMar
- Mountainbiker
Schitterende tocht achter de rug. Deze keer alle splitsingen wel correct genomen (in tegenstelling met mijn avontuur in Aarschot vorige week). Dus normaal gezien 45km in de benen. Ik kan het echter niet meer bevestigen, want ben blijkbaar onderweg de sensor van mijn kilometriek kwijt gespeeld.
Kom volgend jaar zeker terug, merciekes aan de organisatoren
Kom volgend jaar zeker terug, merciekes aan de organisatoren
- globalconcept
- Mountainbiker
Post by globalconcept »
Heb de 80 km nagenoeg compleet gemaakt, links en rechts al eens doorgestoken waar dat er heel veel volk te voet stond op de bergskes...
Van het parcours kon mij in eerste instantie vooral het gedeelte tot boven op de terrils bekoren. Ben helaas niet technisch genoeg om die afdalingen beheerst en gecontroleerd te nemen - lees: ik ga gegarandeerd op mijn bakkes (chapeau voor die paar mannen die ik daar zonder te sukkelen naar beneden heb zien komen). Weet eigenlijk niet of daar een alternatief voor is om beneden te geraken...
Op de stukken erna moest er een serieus blikske grinta opengemaakt worden (ligt wellicht aan de conditie) maar na afloop was het afzien gauw vergeten.
Bevoorradingen waren top: proficiat aan de organisatoren!
Van het parcours kon mij in eerste instantie vooral het gedeelte tot boven op de terrils bekoren. Ben helaas niet technisch genoeg om die afdalingen beheerst en gecontroleerd te nemen - lees: ik ga gegarandeerd op mijn bakkes (chapeau voor die paar mannen die ik daar zonder te sukkelen naar beneden heb zien komen). Weet eigenlijk niet of daar een alternatief voor is om beneden te geraken...
Op de stukken erna moest er een serieus blikske grinta opengemaakt worden (ligt wellicht aan de conditie) maar na afloop was het afzien gauw vergeten.
Bevoorradingen waren top: proficiat aan de organisatoren!
- Jakke
- Mountainbiker
misschien eens op tijd uit uw bed komen :)Biestie1 wrote:Zelfde verhaal als haast overal de laatste weken : lege bevoorrading![]()
![]()
Als het schoon weer is, komt er veel volk ; welk woord verstaan de organisaties hier niet van ?
Waar is den tijd dat ik zondagmiddag nog alle superettekes rond Diest afreed om hunne voorraad peperkoek en wafels te plunderen ? Nu staan ze zelfvoldaan (de kas is weer gevuld) en met ne big smile achter hun tafel ; sorry joenge, alles is al lang op
- frits motaar
- Mountainbiker
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
lees pagina 19 eens doorAngelo. wrote:Zijn die mijnterrils eigenlijk altijd toegankelijk?